کد خبر: ۱۴۳۱۳۴
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷
0
وی با بیان اینکه منطقه اقتصادی سلفچگان با دارا بودن موقعیت استراتژیک خود می‌تواند نقش مهمی را در پیشبرد اهداف و برنامه‌های اقتصادی کشور و استان قم ایفا کند، بر ضرورت تلاش در راستای رفع موانع و مشکلات پیش روی منطقه تاکید کرد
پول‌نیوز- در مراسمی با حضور استاندار قم سید مهدی طباطبایی بعنوان مدیرعامل جدید منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان معرفی شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش در این جلسه که اعضای مجمع منطقه اقتصادی سلفچگان نیز حضور داشتند با اشاره به نقش و اهمیت منطقه اقتصادی سلفچگان، از زحمات اعضای مجمع از گذشته تاکنون بویژه جناب آقای زمانی قمی قدردانی کرد.

استاندار قم اشتغال را از اهم وظایف و خواسته‌های مدیران اجرایی استان دانست و خاطرنشان کرد: تعامل مناسب و کارساز مدیران این منطقه سبب افزایش ایجاد روحیه همدلی و همکاری مناسب و رشد و توسعه اقتصادی این منطقه و استان خواهد شد.

وی با بیان اینکه منطقه اقتصادی سلفچگان با دارا بودن موقعیت استراتژیک خود می‌تواند نقش مهمی را در پیشبرد اهداف و برنامه‌های اقتصادی کشور و استان قم ایفا کند، بر ضرورت تلاش در راستای رفع موانع و مشکلات پیش روی منطقه تاکید کرد و گفت: سرمایه‌گذاری در منطقه از توجیه اقتصادی بسیار بالایی برخوردار است.

در پایان این نشست استاندار قم با اهدای لوح تقدیر، ضمن قدردانی از زحمات محمود زمانی قمی، مدیرعامل سابق منطقه اقتصادی ویژه سلفچگان، سید مهدی طباطبایی را به عنوان مدیرعامل جدید منطقه معرفی کرد.
منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: