April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۳۲۹۳
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳
0
پیام مدیرعامل بانک انصار به مناسبت روز روابط عمومیپول‌نیوز- مدیرعامل بانک انصار به مناسبت روز روابط عمومی پیامی را منتشر کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، متن پیام به این شرح است:

نامگذاری روز27 اردیبهشت به «روز روابط عمومی»، فرصت مغتنمی را فراهم می کند تا با مرور دستاوردهای نظری و عملی این حرفه پراهمیت در توسعه دنیای کسب وکار و گسترش تفاهم میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، در زمینه سازی های لازم برای نفوذ هرچه بیشتر آن در ارکان سازمانی کشور عزیزمان ایران اسلامی تسریع شود و با استفاده از قابلیت های تکنیکی و ارتباطی- اطلاعاتی این حرفه به توسعه متوازن کشور در همه زمینه ها، به ویژه کارآمدی و بهره وری سازمان ها که نقشی کلیدی در فرایندهای پیشرفت دارند، دست یابیم.

از آنجا که روابط عمومی، حرفه ای است که مدیریت ارتباطات سازمانی را به عهده دارد و با پژوهش، اطلاعات و فرایندهای ارزیابی به بالندگی می رسد، سفر به دنیای ناشناخته های مخاطبان، با انواع سلائق، تمایلات و گرایش ها، بدون این حرفه میسر نیست و جز با انوار آگاهی و ابزارهای جستجوی آن، اقدامات سازمان ها و موسسات در دنیای کسب وکار و جهان های اجتماعی درست، مقرون به صرفه و موجه نخواهد بود.

جایگاه، اهمیت، تأثیرات و توانمندی های روابط عمومی هنگامی به درستی درک و شناخته می شود که به یادآوریم در دنیایی سرشار از رقابت و هماوردی به سرمی بریم و شدت و حدت این رقابت به گونه ای است که فقدان نقشه راه، نوآوری و اندکی تأخیر در انطباق با تحولات  و تجدیدساختار ملازم با آن، به از دست رفتن فرصت هایی می انجامد که کسب دوباره آن ها مستلزم صرف هزینه های بیشمار است.

یکی از مهم ترین و شاید اساسی ترین کارکردهای روابط عمومی، کمک به توسعه سازمانی، ارتقای ظرفیت های رقابتی و از سوی دیگر، ارتقا و تحکیم فرهنگ سازمانی به عنوان بستر معنایی و ارزشی مدیران و کارکنان یک سازمان و موسسه است که ذخیره معنوی آن را تشکیل می دهد و نحوه، کیفیت و میزان موفقیت آن را در قالب های انگیزشی، خلاقیت و هم افزایی فعالیت ها میسر می کند.   

روابط عمومی، در عین حال، با سوق دادن توجه سازمان به مسئولیت های اجتماعی اش، در همبستگی اجتماعی، همدلی و همزبانی سازمان با دولت، مردم و دیگر سازمان ها نقشی تعیین کننده بازی می کند و این دستاورد بزرگ، بی هیچ تردیدی به رونق دنیای کسب و کار و سلامت فضای رقابتی جامعه که نیاز تحقق اقتصادمقاومتی است، می انجامد.

بانک انصار، به عنوان بانکی ارزشی و دارای نیروهای انسانی با ظرفیت های بالای معنوی، ضمن قدردانی از دست اندرکاران این حرفه پراهمیت و تأکید بر لزوم توسعه این حرفه از سوی همه نهادها و سازمان های دولتی و خصوصی و استفاده از قابلیت های آن در توسعه عمومی کشور، ازهمه صاحبنظران و کارشناسان روابط عمومی می خواهد که تمامی توش و توان تخصصی خود را برای پیشرفت کشور، آرمان های انقلاب اسلامی و ارزش های الهی و تحقق اقتصادمقاومتی مورد نظر امام خامنه ای (مدظله العالی) معمول دارند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: