May 2024 06 / دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۳۴۵۳
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹
0
رئیس هیات مدیره بانک: هدف بازرسان بانک در کنار سایر کارکنان ارتقاء روز افزون جایگاه بانک است.
هدف بازرسان ارتقاء جایگاه بانک است پول‌نیوز- رئیس هیات مدیره بانک از اداره بازرسی و حسابرسی داخلی بانک بازدید بعمل آورد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، آقای پدرام در این دیدار با اشاره به جایگاه بالای بانک قرض الحسنه مهر ایران، از نظر رعایت بهداشت اعتباری بالاخص نظارت سیستمی و مانیتورینگ عملکرد شعب، تاکید نمود.

 وی افزود: همکاران بازرسی از هر نظر باید الگو باشند و به عنوان نمایندگان مدیر عامل بانک طوری عمل نمایند که همکاران واحدهای صف این باور را داشته باشند که این مجموعه، ضمن حفظ حرمت همکاران هدفی غیر از اصلاح امور و ارتقاء روز افزون جایگاه بانک ندارد.

پدرام در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر بهبود وضع معیشتی بازرسین و سایر کارکنان بانک گفت: ارتقاء بازرسان باید به موقع صورت پذیرد. وی در پایان ضمن تشکر از زحمات همکاران اداره بازرسی و سایر بازرسین در سراسر کشور به سوالات مطرح شده از سوی همکاران پاسخ داد.

شایان ذکر است در ابتدای این دیدار آقای راسخی، رئیس اداره بازرسی و حسابرسی داخلی به ارائه گزارشی از عملکرد آن اداره ارائه نمود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: