کد خبر: ۱۴۳۴۷۲
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰
0
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: ثبت نام دانش آموزان از طریق سامانه الکترونیکی ستاد انجام می شود و با این اقدام مراجعه حضوری اولیا و دانش آموزان به مدارس کاهش می یابد.
پول‌نیوز- علی زرافشان با بیان اینکه ثبت نام دانش آموزان از ابتدای خردادماه و از طریق پایگاه اینترنتی snaad.medu.ir آغاز می شود، افزود: دستورالعمل ثبت نام سال تحصیلی 95 - 94 هفته گذشته به استان های سراسر کشور ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه پروژه مهر یک پروژه ملی است که برای آماده سازی مدارس برای شروع سال تحصیلی جدید، نیاز به مشارکت همه دستگاه ها دارد، اظهار داشت: در پروژه مهر و برای سال تحصیلی جدید، 105 هزار مدرسه باید آماده سازی شود.

وی معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش را مسوول اداره و برنامه ریزی آموزشی دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه دانست و بیان کرد: اجرای پروژه مهر و پی گیری فرایند آماده سازی مدارس برای شروع هرچه با شکوه تر سال تحصیلی جدید از دیگر ماموریت های این معاونت است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، زرافشان افزود: از برنامه های آموزش و پرورش در چند سال اخیر غربالگری دانش آموزان قبل از ورود به مدرسه به منظور بررسی مسایل دیداری، شنیداری و صحت و سلامت در موضوع یادگیری است و بر همین اساس در صورت نیاز دانش آموزان برای پی گیری مراحل درمان، آن ها را به مراکز درمانی ارجاع می دهند.

وی یادآورشد: با آغاز زمان ثبت نام، دانش آموزان پایه اول دوره ابتدایی با توجه به اجرای طرح سنجش و لزوم مراجعه به پایگاه سنجش سلامت، به همراه اولیای خود به مدارس مراجعه و نسبت به دریافت فرم ارجاع به پایگاه های سنجش سلامت اقدام می کنند.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ثبت نام دانش آموزان سایر پایه ها و مقاطع تحصیلی، بعد از پایان امتحانات و در خرداد آغاز می شود، افزود: برای ثبت نام حضور اولیا فقط در پایه های ورودی الزامیست و در سایر پایه ها کار ثبت نام دانش آموزان توسط مدیر و معاونان مدرسه انجام می شود.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: