کد خبر: ۱۴۳۶۲۱
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹
0
همزمان با روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، بانک مهر اقتصاد موفق به دریافت لوح ستاره زرین از جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران شد.
اعطای لوح زرین به روابط عمومی بانک مهر اقتصادپول‌نیوز- این جشنواره که توسط  دبیرخانه سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و با سخنرانی اساتید و صاحبنظران این عرصه با رویکرد پاسخگویی، مسئولیت اجتماعی و همدلی برگزار شد، از 10 نفر از افراد شاخص روابط عمومی در بخش های مدیریت روابط عمومی، خالقان آثار علمی، مدیران ارشد، روابط عمومی های استان ها و حامیان حرفه روابط عمومی با اعطای لوح ستاره زرین تقدیر شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، منصور شیخ الاسلامی – مدیر کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد – کسب این موفقیت را مرهون تلاش های خستگی ناپذیر تمامی همکاران روابط عمومی بانک در سراسر کشور دانست و گفت: امیدواریم با همیاری و همدلی تمامی همکاران، در سال جاری بیش از پیش بتوانیم جایگاه روابط عمومی بانک را ارتقاء دهیم و بر دستاوردها و موفقیت های آن بیفزاییم.

هوشمند سفیدی – دبیر این جشنواره - نیز با تاکید بر آشنایی دست اندرکاران روابط عمومی با امر پاسخگویی، مسئولیت و همدلی اجتماعی بین دولت و ملت، اظهار کرد: پاسخگویی و مسئولیت اجتماعی از جمله پیش نیازهای همدلی اجتماعی است.

سفیدی تصریح کرد: براین باوریم بدون گفت و شنود سازنده، شفاف و صادقانه بین ملت و دولت و پاسخگویی دولت به ملت و توجه به مسئولیت های اجتماعی، همدلی ایجاد نمی شود از این رو روابط عمومی ها باید با این مقوله به صورت علمی و کاربردی آشنا شوند و مهارت های کاربردی آن را فرا گیرند.

بر اساس این گزارش کارگاه آموزشی ویژه ای در نوبت صبح این جشنواره با تدریس اساتید و صاحب نظران برگزار شد و در ادامه تولید ویژه نامه پاسخگویی، مسئولیت اجتماعی و همدلی اجتماعی و تقدیر از برگزیدگان روابط عمومی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

گفتنی است در جریان این مراسم یاد و خاطره مرحوم محمد اسماعیل فروزنده عضو فقید انجمن متخصصان روابط عمومی ایران و از همکاران بانک مهر اقتصاد گرامی داشته شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: