May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۴۱۸۷
۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷
0
همزمان با سالروز ميلاد حضرت ابوالفضل العباس و روز جانباز، در مراسمي با حضور مهندس بيرانوند، مدير عامل اين بانك، از همكاران جانباز شاغل در ستاد بانك و شعب تهران تقدير به عمل آمد.
قدردانی مديرعامل بانك سرمايه از همكاران جانبازپول‌نیوز- در مراسمي با حضور مدير عامل بانك سرمايه از همكاران معزز جانباز در اين بانك تقدير به عمل آمد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، همزمان با سالروز ميلاد حضرت ابوالفضل العباس و روز جانباز، در مراسمي با حضور مهندس بيرانوند، مدير عامل اين بانك، از همكاران جانباز شاغل در ستاد بانك و شعب تهران تقدير به عمل آمد.

در اين مراسم مهندس بيرانوند طي سخناني ضمن تبريك و گرامي داشت اعياد شعبانيه و روزهاي پاسدار و جانباز اظهار داشت: سخن گفتن از جانباز امري سخت و ثقيل است زيرا يك زمان از گذشتن و ناديده گرفتن ماديات و تنعمات دنيا سخن مي گوييم و اين امري قابل درك است، اما يك زمان گذشتن از عزيزترين سرمايه انسان يعني جان او مطرح است كه در اين حال جز مفهوم معامله با خدا و عشق و ايثارگري هيچ منطق ديگري به ياري ما در درك و فهم اين امر بزرگ نمي آيد. تنها با الفاظي مانند اخلاص، رشادت، ايثارگري و از خود گذشتگي است كه مي توان توصيفي آن هم نه چندان كامل از عمل بزرگ شما در تقديم سلامتي به درگاه خدا به دست داد.

مدير عامل بانك سرمايه در بخش ديگري از سخنان خود گفت: ايثارگري هاي شما عزيزان به فرمان امام راحل و تحت رهبري آن مرد بزرگ بود كه اسلام و انقلاب را بيمه كرد و بي شك آن ايثارگري ريشه در فرهنگ ايثار و شهادت در مكتب تشيع داشته و از فداكاري ها و ايثارگري هاي سيد الشهدا (ع) و برادر ايشان حضرت ابوالفضل العباس نشأت گرفته است.

مهندس بيرانوند در خاتمه، همكاران جانباز حاضر در مراسم را نماد و نماينده اي از همكاران جانباز در بانك سرمايه و ديگر جانبازان سرفراز ميهن اسلامي دانست و اداي دين ايشان را ناممكن برشمرد و مراسم برگزار شده را عملي بسيار كوچك و تنها به عنوان يادآوري و گرامي داشت اين عزيزان به شمار آورد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: