کد خبر: ۱۴۴۳۵۳
۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲
0
مديرعامل بانک پارسيان از اهتمام ويژه‌ي بانک پارسيان به رفع تنگناهاي مددجويان سازمان بهزيستي و افراد تحت پوشش نهادهاي حمايتي خبر داد .
تقدير سازمان بهزيستي کشور از بانک پارسيانپول‌نیوز- مديرعامل بانک پارسيان در مراسمي که با هدف تقدير از تعامل مطلوب اين بانک با سازمان بهزيستي و با حضور قائم مقام اين سازمان برگزار شد با بيان مطلب فوق گفت: ظرفيت‌هاي مناسب و مطلوبي در بانک پارسيان موجود است که مي‌تواند زمينه‌ساز همکاري با سازمان بهزيستي و کمک موثر به مدد جويان اين سازمان باشد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، وي ضمن ابراز خرسندي از روند اعطاي وام‌هاي قرض الحسنه از سوي صندوق قرض الحسنه بانک پارسيان به کارآفرينان تحت پوشش بهزيستي گفت: اين اقدام علاوه بر رفع بخشي از نيازهاي سرمايه‌اي اين افراد مي‌تواند تقويت کننده توليد در کشور باشد و اثرات اجتماعي مطلوبي نيز به همراه خواهد داشت.

عبداله زاده، قائم مقام سازمان بهزيستي نيز در اين مراسم ضمن تشکر از اقدامات و تعاملات سازنده صندوق قرض الحسنه بانک پارسيان با اين سازمان گفت: اقدام ارزنده صندوق قرض الحسنه پارسيان در طول سال گذشته و تداوم آن مي تواند براي اين افراد مايه اميد و دلگرمي باشد.

محمدرضا بهنام حسين‌پور، مدير عامل صندوق قرض الحسنه بانک پارسيان نيز در اين مراسم با بيان اينکه همکاري ميان صندوق و سازمان بهزيستي در زمينه اعطاي وام مستمر و مداوم خواهد بود افزود: در سال گذشته مبلغ33ميليارد ريال براي اعطاي وام به مددجويان تحت پوشش سازمان بهزيستي تخصيص داده شد و در اين مدت روند اعطاي وام به سريع‌ترين و سهل ترين شيوه‌هاي ممکن اجرا شده است.

محمدرضا بهنام حسين‌پور گفت: در سال 1394 نيز 30 ميليارد ريال براي اعطاي وام قرض‌الحسنه به افراد تحت پوشش اين سازمان اختصاص داده شده است که اعطاي اين وام‌ها موکول به معرفي افراد تحت پوشش در تهران و استانها از سوي سازمان بهزيستي است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: