کد خبر: ۱۴۴۵۴۶
۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵
0
نشست سراسري مديران بانك ايران زمين با حضور مديرعامل، اعضاي هيأت مديره، معاونين و مديران ارشد و سرپرستان سراسر كشور برگزار شد.
برگزاري نشست سراسري مديران بانك ايران زمینپول‌نیوز- در اين نشست دكتر محمدرضا اميرحسنخاني رئيس هيأت مديره بانك ايران زمين مهمترين اهداف سال جاري بانك را ارائه خدمات مطلوب و همسو با خواست مشتريان عنوان كرد و اظهار داشت: بايد بانك را خدمت محور كنيم تا براساس ارائه خدمات مطلوب برپايه بانكداري نوين بتوانيم ضمن حفظ و جذب مشتريان، آنها را تبديل به مشتري وفادار و ماندگار براي بانك كنيم؛ زيرا مشتري براساس احترام و خدمت، جذب ما مي‌شود.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، دكتر اميرحسنخاني به تشريح عملكرد بانك در سال گذشته پرداخت و گفت: حركت‌هاي خوب و رو به رشدي در بخش‌هاي مختلف بانك صورت گرفته است كه نياز دارد براي تداوم آن تمامي مديران و پرسنل با يك وحدت رويه، در يك راستا حركت كنند كه در اين صورت يقيناً شاهد خواهيم بود كه بانك ايران زمين به يك بانك چابك و پويا تبديل شود.

وي همچنين با بيان اهميت مشتري‌مداري در بانك ايران زمين، تاكيد كرد: تمام پرسنل بايد احترام و تكريم مشتري را سرلوحه رفتار خود قرار دهند، زيرا كسب رضايت مشتري از مهمترين اهداف بانك ما محسوب مي‌شود.

  مدير عامل بانك ايران زمين تاكيد كرد:

                 "همه نسبت به ارائه خدمات مطلوب به مشتريان مسئول هستيم"

سيد محسن هاشمي مدير عامل بانك ايران زمين؛ در اين نشست ضمن تاكيد بر حفظ حقوق ذينفعان، اظهار داشت: در بانك ايران زمين سه گروه صاحبان سهام، سپرده‌گذاران و پرسنل به‌عنوان ذينفعان ما مطرح هستند كه ما موظف هستيم تمام تلاش خود را براي حفظ حقوق آنها بكار ببنديم.

وي با اشاره به اهميت جذب منابع ارزان قيمت در كاهش قيمت تمام شده پول گفت: سياست ما جذب منابع ارزان براي پايين آوردن قيمت تمام شده پول است تا بتوانيم با كاهش قيمت پول سطح خدمات و تسهيلات ارائه شده خود را در مقايسه با ساير بانكها رقابتي كنيم.

هاشمي در خصوص كاهش و كنترل هزينه‌ها  اظهار داشت: بايد مديريت هزينه‌ براي رسيدن به نقطه مطلوب را در دستور كار قرار دهيم و همه بايد نسبت به ايجاد فرهنگ حساسيت به هزينه ها تلاش كنيم، زيرا همه ما در قبال آن مسئوليت داريم.

برگزاري نشست سراسري مديران بانك ايران زمین

مدير عامل بانك ايران زمين با بيان اهميت مشتري‌مداري در بانكداري امروز تصريح كرد: تمامي سرپرستان بايد به شعب خود ابلاغ كنند كه ما  در قبال تمامي مشتريان مسئول هستيم و بايد  به بهترين نحو به آنها خدمات رساني كنيم و در صورتي كه خدمات ويژه اي را در راستاي بانكدراي خاص كه خارج از توان شعبه و سرپرستي است درخواست كردند، آنها را به مركز و مديران رده بالا ارجاع دهيم، ما از اين پس به مشتري نه نمي‌گوئيم.

وي همچنين خواستار تكريم مشتريان در بالاترين سطح در شعب شد و اظهار داشت: پرسنل بانك ايران زمين به ‌عنوان بانكي كه خدمت را اولين وظيفه و هدف خود مي‌داند بايد به طور مناسب و به موقع پاسخگوي مشتريان باشند.

اين نشست در نخستين روز با سخنراني مديرعامل، اعضاء هيأت مديره، معاونين، مديران و سرپرستان شعب استانها در بخشهاي مختلف پيگيري شد.

همچنين در دومين روز اين همايش دكتر رهنما كارشناس مالي و استاد دانشگاه در خصوص دانش مالي به ايراد سخن پرداخت. از محورهاي مهم سخنراني ايشان شناخت فضاي كسب و كار بانك، شناخت بازار و نحوه برنامه ريزي، شناخت ريسك و مديريت ترازنامه بود.

در بخش پاياني اين همايش نيز حجت الاسلام نقويان از استادان حوزه و دانشگاه مطالبي را در خصوص اخلاق، صداقت و احقاق حق مشتريان در بانكداري بيان فرمودند.

اين همايش در روز پنج شنبه با جمع بندي مطالب مطرح شده  به پايان رسيد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: