کد خبر: ۱۴۴۵۹۷
۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲
0
رییس اداره کل خدمات فناوری اطلاعات و توسعه بانکداری نوین با بیان اینکه نمایش این سایت از نیمه خرداد ماه برای مرورگرهای قدیمی امکان پذیر نمی‌باشد افزود: تمامی مشتریان اینترنت بانک سپه باید نسبت به روز رسانی نسخه مرورگر وب کامپیوتر خود به آخرین نسخه اقدام کنند.
لزوم به روز رسانی نسخه مرورگر وب توسط مشتریان بانک سپهپول‌نیوز- حسین صلواتی در خصوص لزوم به روز رسانی نسخه مرورگر وب توسط مشتریان گفت: از تاریخ 15 خرداد ماه 1394 نمایش سایت بانکداری اینترنتی سپه تنها بر روی مرورگرهای به روز شده امکان پذیر خواهد بود.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، رییس اداره کل خدمات فناوری اطلاعات و توسعه بانکداری نوین با بیان اینکه نمایش این سایت از نیمه خرداد ماه برای مرورگرهای قدیمی امکان پذیر نمی‌باشد افزود: تمامی مشتریان اینترنت بانک سپه باید نسبت به روز رسانی نسخه مرورگر وب کامپیوتر خود به آخرین نسخه اقدام کنند.

براساس این گزارش صلواتی خاطر نشان کرد: در صورتی که مشتریان از سیستم عامل windows xp استفاده می‌کنند، لازم است سیستم عامل خود را حداقل تا نسخه windows xp servicepack 3 یا ویندوز 7 ارتقا دهند.

وی گفت: با ارتقای نسخه مرورگر، سرعت بارگزاری صفحه‌های وب بیشتر از نسخه قبل خواهد بود و با ارتقای امنیت مرورگر وب، اشکالات نرم افزاری به حداقل خواهند رسید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: