April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۴۹۳۷
۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۱
0
بانک انصار در این جشنواره با ارایه پروژه بهبود بهره وری نرم افزار شتاب و مغایرت گیری و با توجه به عملکرد و اقدامات صورت گرفته براساس شاخص هاي ارزيابي جشنواره در اين دوره، از بين بيش از 950 شرکت، در زمره 100 شرکت برتر کشور قرارگرفت.
اعطای لوح تقدیر جشنواره ملی بهره وری به بانک انصارپول‌نیوز- پروژه «فرآيند نرم افزار شتاب و مغايرت» بانک انصار در ششمین جشنواره ملی بهره وری کشور در بين 100 پروژه برتر تجربيات موفق، حائز شرايط اخذ تقديرنامه جشنواره ملي بهره وري گرديد و جانشین معاونت برنامه ریزی و هدایت راهبردی این بانک با حضور در مراسم اهدای جوایز، لوح تقدیر اين جشنواره را دریافت کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، ششمين جشنواره ملي بهره وري با حضور دکتر نهاونديان رئيس این جشنواره، رئيس فراکسيون کيفيت و بهره وري مجلس، رئيس اتاق بازرگاني ايران، برترين هاي عرصه صنعت و بازرگاني و نمايندگاني از معاونت برنامه ريزي و هدايت راهبردي و معاونت فناوري اطلاعات و ارتباطات بانک انصار در تاریخ دوم خرداد ماه، در محل اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي ايران، برگزار شد.

در مراسم اهدای جوایز ششمین جشنواره ملی بهره وری دکتر فولادگر رییس فراکسیون کیفیت و بهره وری مجلس ضمن اشاره به مواد و مصوبات قانونی در خصوص لزوم تحقق سهم شاخص رشد خالص ملی از محل افزایش بهره وری بر نقش این شاخص در اجرای سیاست های اقتصادمقاومتی و حمایت از تولید ملی و فراجناحی بودن آن و نیز لزوم بهبود محیط کسب و کار براساس خصوصی سازی اثربخش تأکید کرد.

در ادامه مهندس شکرخدایی دبیر جشنواره ملی بهره وری به بیان نتایج ارزیابی شاخص های بهره وری هر صنعت پرداخته و اسامی برترین ها را اعلام کرد. سپس دکتر محمدی رییس کمیته راهبردی جشنواره به ارایه آمارهای سازمان بهره وری آسیا بین سال های 1970تا 2007 پرداخت و جایگاه ایران را تشریح کرد.

پس از آن، دکتر سلطانی نائب رییس اتاق ایران افزایش بهره وری را مستلزم بهبود فضای کسب و کار در کشور، رقابتی شدن فعالیت ها، اصلاح ساختارهای دولتی اقتصاد، اصلاح قوانین با رویکرد تعیین حد ومرزها، کاهش حجم و رفع تناقض آن ها، دانست.

در بخش دیگر این همایش دکتر نهاوندیان رییس جشنواره و رییس دفتر ریاست جمهوری طی سخنانی بر تداوم حمایت اتاق بازرگانی از جشنواره، ضرورت رفع شکاف بهره وری فضای عمومی اقتصاد و فضای تخصصی، لزوم همنوایی سازوکارهای سیاسی، اقتصادی و قضایی به منظور کاهش رانتها، همنوایی سازوکارهای بهره وری دولتی و خصوصی و خواست عمومی بخش های تجارت، صنعت، بانک ها و بیمه برای رفع موانع بهره وری در ایران تأکید کرد.    

بانک انصار در این جشنواره با ارایه پروژه بهبود بهره وری – نرم افزار شتاب و مغایرت گیری و  با توجه به عملکرد و اقدامات صورت گرفته براساس شاخص هاي ارزيابي جشنواره در اين دوره، از بين بيش از 950 شرکت، در زمره 100 شرکت برتر کشور قرارگرفت. همچنین، در مرحله دوم این جشنواره، بانک انصار در گروه بانکي و موسسات مالي در رقابت با 13 بانک برترکشور، در رده هشتم قرارگرفت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: