May 2024 19 / يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۵۸۵۷
۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰
۱
بانك سامان برای والیبال ایران فقط یك اسپانسر و حامی مالی نیست. این بانك ثابت كرده كه علاوه بر حمایت مادی از سرو قامتان ایران، قصد دارد از این تیم حمایت معنوی هم انجام دهد.
حمایت‌های معنوی بانك سامان از تیم ملی والیبالپول‌نیوز- حامی انحصاری تیم ملی والیبال ایران، كمپینی با نام «پاس بده هم وطن» راه اندازی كرده است تا به این وسیله بتواند از تیم ملی والیبال حمایت‌ معنوی هم انجام دهد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، بانك سامان برای والیبال ایران فقط یك اسپانسر و حامی مالی نیست. این بانك ثابت كرده كه علاوه بر حمایت مادی از سرو قامتان ایران، قصد دارد از این تیم حمایت معنوی هم انجام دهد. آن هم با تشكیل دادن كمپینی با نام پاس بده هم وطن. بانك سامان به این نتیجه رسیده كه رفع دغدغه‌های مالی والیبال، تنها بخشی از ضرورت های كسب موفقیت جهانی است و برای رسیدن به قله‌های والیبال دنیا، تیم ملی باید با حمایت‌های ملی همراهی شود. در این صورت است كه ورزشكاران می‌توانند با روحیه ای مضاعف رقابت‌ها را در پیش بگیرند و به سكوهای المپیكی دست یابند.

یکی از ویژگی های مهم این کمپین زنده بودن آن در دوره اجرا است که بر این اساس روی تمام رسانه ها مانند بیلبورد، تلویزیون، روزنامه و وب سایت های اینترنتی هم زمان با بازی های ایران طرح جدیدی نمایش داده می شود که در آن ضمن اعلام زمان پخش مستقیم بازی ها از مردم برای حمایت معنوی تیم ملی دعوت می کند.

حمایت‌های معنوی بانك سامان از تیم ملی والیبال اما چرا بانك سامان رشته والیبال را انتخاب كرده تا از آن حمایت كند؟ هدف اصلی بانك سامان در حوزه ورزش، توجه به ابعاد ملی و بین المللی و تاثیرات اجتماعی این رشته است تا بتواند زمینه ساز ایجاد یك جریان رو به رشد و توام با موفقیت در والیبال شود. حمایت همه جانبه بانك سامان از والیبال، از ابتدای سال 1392 آغاز شد و این بانك قصد دارد در بلند مدت این همكاری را ادامه دهد. نگاه بلند مدت بانك سامان به این رشته ورزشی نشان از آینده نگری این بانك، فارغ از نتیجه گیری های مقطعی تیم ملی والیبال دارد.

از طرفی این بانك برای حمایت از والیبال، فقط به تیم ملی بزرگسالان نگاه نمی كند، بلكه تمام رده های سنی مختلف آقایان و بانوان را تحت پوشش حمایت خود قرار داده تا فدراسیون بتواند با خیالی آسوده به برنامه ریزی و توسعه رده های سنی مختلف بپردازد.

بسیاری از هواداران والیبال ایران می خواهند بدانند بانك سامان برای این رشته چه كار كرده است؟ بزرگ ترین دستاورد فدراسیون والیبال از حمایت‌های بانك سامان، ایجاد توان و ظرفیت برنامه ریزی دراز مدت و بدون دغدغه مالی است. البته این حمایت، اثر خودش را در كوتاه مدت هم نشان داد كه یكی از آن ها صعود تیم ملی به رده A در لیگ جهانی است. فدراسیون والیبال با حمایت‌های بانك سامان توانسته توان انتخاب و حفظ بهترین مربیان را پیدا كند و از طرفی این ظرفیت ایجاد شده كه فدراسیون بتواند سرمایه گذاری بهتری روی تیم های پایه انجام دهد. همچنین بانک سامان با اهدا پاداش های مالی به موقع و همچنین فراهم کردن امکاناتی مانند استفاده تیم ملی از CIP فرودگاه تلاش کرد تا تیم ملی از همه نظر کمترین دغدغه را داشته باشد.

حمایت بانك سامان از والیبال ایران، تفاوتی عمده با حمایت‌های مادی سایر شركت‌ها و بنگاه‌ها از تیم‌های ورزشی دارد. بسیاری از بنگاه ها و شرکت های تجاری با درج نشان تجاری خود روی پیراهن تیم های ورزشی مختلف تلاش می کنند برند یا محصول خود را در اذهان عمومی جایگاه سازی کنند.

حمایت‌های معنوی بانك سامان از تیم ملی والیبال بسیاری از بنگاه ها و شرکت های تجاری با درج نشان تجاری خود روی پیراهن تیم های ورزشی مختلف تلاش می کنند برند یا محصول خود را در اذهان عمومی جایگاه سازی کنند. در این شیوه تبلیغ مستقیم بنگاه تجاری صرفا از پیراهن تیم ورزشی به عنوان یک ابزار تبلیغاتی استفاده می کند و هیچ ارتباط و تعاملی بین دو طرف برقرار نمی شود. اینگونه همکاری ها بر مبنای اهداف تجاری شکل می گیرند، اما تجربه حمایت بانک سامان از فدراسیون والیبال یک نگاه متفاوت به مقوله اسپانسری ورزشی بود که منجر به تداوم این همکاری شد. بانک سامان در دوران همراهی با والیبال ملی نگاه صرف تبلیغاتی به این مقوله نداشت و تلاش کرد تا با نگاهی جامع تمامی دغدغه های مالی فدراسیون را پوشش دهد و همچنین نگاه عمومی را به ضرورت حمایت از ملی پوشان والیبال تغییر دهد. به گونه ای که طبق آمارها بازی های تیم ملی ایران به یکی از پربیننده ترین مسابقات تبدیل شده است و محبوبیت این رشته ورزشی در ایران بسیار بالا رفته است.

از دیگر رویگردهای بانک سامان در حوزه اسپانسری ورزشی تاکید بر اثربخشی کار فرهنگی برای توسعه اهداف ملی بود که بر این اساس به عنوان اولین بانک و برند ایرانی توانست به طرز دقیقی بین کمپین "اب هست ولی کم است" خود با والیبال رابطه ای جالب و مفید شکل دهد.

بانک سامان در تداوم برنامه های خود در زمینه کمک به کاهش مصرف آب، در اردیبهشت سال 1394 همایش بزرگی را ترتیب داد و ضمن بدرقه باشکوه تیم ملی از تندیس آب نیز رونمایی کرد تا پیام " آب هست ولی کم است" را به عنوان یک پیام جهانی از سوی ورزشکاران محبوب ایرانی به جهانیان برساند. پس از این همایش که وزیران ورزش و نیرو نیز حضور داشتند این اقدام و حرکت بانک بازتاب رسانه ای بسیار خوبی پیدا کرد و بر همین اساس قرار شد این تندیس در بازیهای داخل ایران از سوی کاپیتان تیم ایران به تیم میهمان اهدا شود. همچنین با توجه به مشکلات فراوان کشور در زمینه کمبود آب این بانک در نظر دارد تا با بهره برداری از ورزش محبوب والیبال و ورزشکاران محبوب کشورمان، در حوزه داخلی نیز با استفاده از پیام های آموزشی کنترل مصرف آب را در جامعه منتشر کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
MohaMad
Iran, Islamic Republic of
16:39 - 1394/03/24
درود بر سامان و سامانیان * به امید موفقیت ایران بزرگ و عزیز ***
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: