کد خبر: ۱۴۵۹۱۳
۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱
0
دکتر شهيد زاده در این سفر از شعب شهرستان های بجنورد، شیروان، فاروج و مدیریت استان بازدید و با همکاران از نزديك گفت و گو كرد.
بازديد مدیرعامل بانک کشاورزی از شعب خراسان شمالیپول‌نیوز- دكتر مرتضي شهيد زاده رئيس هيئت مديره و مدير عامل بانك كشاورزي، همزمان با سفر رئيس جمهور و کاروان تدبير و اميد به استان خراسان شمالي، از مديريت و شعب بانك در اين استان بازديد كرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، دکتر شهيد زاده در این سفر از شعب شهرستان های بجنورد، شیروان، فاروج و مدیریت استان بازدید و با همکاران از نزديك گفت و گو كرد.

وي در جمع كاركنان اين مديريت اظهار داشت: واژه شکوفایی را به اين دليل در شعار امسال مطرح کردیم که به دنبال شكوفايي ظرفيت هاي موجود و انجام طرح هایی با حرکت های نو بوده و هستیم؛ بنابراين انتظار داریم تا مدیران استان ها با رصد روزانه امور، هر چه سریع تر برنامه های سال جاری را محقق سازند و زمينه بالندگي و رشد بانك را فراهم آورند.

دكتر شهيد زاده در بخش ديگري از سخنان خود تاكيد كرد: با بررسی و آسیب شناسی هر چه بیشتر، فرایند پیشرفت شعب را آغاز و با تحلیل مالی، اصلاح فرایند ها و انضباط مالی به سمت پیشرفت و سودآوری حرکت کنید.

بازديد مدیرعامل بانک کشاورزی از شعب خراسان شمالی

بازديد مدیرعامل بانک کشاورزی از شعب خراسان شمالی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: