May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۵۹۷۲
۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶
0
مدیرعامل صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان: در سال گذشته صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان 2 میلیارد ریال اعتبار برای اعطای وام به بیماران تحت پوشش این موسسه در تهران و برخی استان‌ها همچون گیلان، اصفهان و البرز تخصیص داده بود.
پرداخت وام به بیماران تحت پوشش موسسه امدادگران عاشوراپول‌نیوز- محمدرضا بهنام حسین پور گفت: صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان مبلغ 4 میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت وام به بیماران تحت پوشش موسسه امدادگران عاشورا در سال 94 تخصیص داده است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، مدیرعامل صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان طی گفت و گویی با اعلام این مطلب گفت: درسال گذشته صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان 2 میلیارد ریال اعتبار برای اعطای وام به بیماران تحت پوشش این موسسه در تهران و برخی استان‌ها همچون گیلان، اصفهان و البرز تخصیص داده بود.

وی در همین چارچوب افزود: افزایش دامنه خدمت دهی موسسه حمایتی امدادگران عاشورا و ارتقای کمی خدمات حمایتی این موسسه موجب شد که صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان در سال جاری میزان اعتبار مورد نیاز برای اعطای وام به این افراد را دو برابر کند.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان همچنین تصریح کرد: صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان بازوی بانک برای ایفای رسالت‌های اجتماعی آن است و تلاش می کند با رویکردی غیر انتفاعی، به بهترین وجه ممکن منابع قرض الحسنه را به دست نیازمندان واقعی آن که بیماران و اقشار آسیب پذیر جامعه هستند برساند.

وی در همین چارچوب افزود: توجه به موسسات و نهادهای مردم نهادی که حمایت از بیماران مختلف را در دستور کار دارند، دقیقا در همین راستا صورت می‌گیرد و ما افراد تحت پوشش این موسسات و نهادها و تشکل‌ها را شایسته ترین افراد برای دریافت وامهای قرض الحسنه می‌دانیم.

بهنام حسین پور در تشریح روند اعطای اینگونه وام ها گفت: این موسسات و نهادها و تشکل‌ها فهرست افراد تحت پوشش نیازمند به وام را به ما معرفی می‌کنند و ما با در نظر داشتن ضوابط و چارچوبهای قانونی در اسرع وقت و آسان ترین شکل ممکن به آنها وام درمان و یا تهیه دارو و ملزومات درمانی را اعطا می کنیم.

فتحیان مدیرعامل و ریاست محترم هیأت مدیره موسسه خیریه امدادگران عاشورا عنوان نمود: موسسه امدادگران عاشورا، سازمانی غیر دولتی، غیرانتفاعی است که به منظور یاری رساندن به محرومان و رنجدیدگان بیمار و ارائه کمک های انسان دوستانه به نیازمندان و بیماران فعالیت می نماید و اعضای این موسسه خیرینی متشکل از پزشکان ، پیراپزشکان و متخصصین امور آموزشی، بهداشتی و توانبخشی و مدیرانی هستند که با توجه به توانایی ها و اختیارات و تخصص های مختلف کمک‌های ارزنده‌ای را در تهران و سراسر کشور برای حمایت از فعالیت موسسه به طور داوطلب ارائه می کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: