کد خبر: ۱۴۶۱۹۳
۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵
0
مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت آموزش و افزایش دانش کارکنان تصریح کرد: آموزش کارکنان در تمامی سطوح، مسئله بسیار مهمی است که باید همواره مورد توجه ویژه قرار گیرد و هرگز نباید از آن غافل شد.
نشست مدیران ارشد بانک حکمت ایرانیان برگزار شدپول‌نیوز- در راستای تبیین سیاست های سال 94 بانک حکمت ایرانیان و بهبود فرآیند خدمت رسانی به مشتریان، مدیران مناطق سراسر کشور در نشست مشترک مدیرعامل و تعدادی از معاونان و مدیران ارشد بانک حکمت ایرانیان شرکت کردند .

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، دکتر عسکرزاده در این گردهمایی با اشاره به اهمیت جایگاه مشتری و تکریم او در بانک حکمت ایرانیان تصریح کرد: همه ما باید تمام دغدغه و تلاشمان این باشد تا بهترین خدمت را با بالاترین سطح کیفیت به آنان ارائه کنیم. مشتریان امروز شبکه بانکی کشور بسیار هوشمند هستند و از سطح دانش بالایی برخوردارند، بنابراین نمی توان با وعده های بی اساس آنان را نسبت به مجموعه خود ترغیب کرد .

وی به بیان انتظارات مشتریان از شبکه بانکی پرداخت و افزود: توقع مشتری از ما خدمت شایسته ، برخورد محترمانه و ارائه خدمات نوین بانکی در همه زمینه ها است. در چنین شرایطی مهمترین شاخص برای گرایش سایر مشتریان به سمت بانک، همین مشتریان وفادار خواهند بود و باید از این پتانسیل و ظرفیت نهایت بهره را جست که این مهم با خدمت صادقانه به مشتریان محقق خواهد شد .

وی صحبت های خود را با تاکید بر توجه به نیروی انسانی در راستای افزایش بهره وری آنان، اینگونه ادامه داد: اگر نهاد یا سازمانی می خواهد در نیل به اهداف خود موفق باشد، باید سه اصل معرفت انسانی، عدالت اجتماعی و مدیریت دقیق سازمانی را سرلوحه کار خود قرار دهد. چرا که یکی از مهمترین مسائل در مدیریت یک مجموعه، علاوه بر تکریم مشتریان، توجه به نیروی انسانی بعنوان یک سرمایه است. نیروی انسانی، با دانش و تخصص و انگیزه بالای خود می تواند سهم بسزایی در موفقیت یک مجموعه ایفا کند و بالاترین سطح کارایی را در انجام وظایف محوله داشته باشد.

مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت آموزش و افزایش دانش کارکنان تصریح کرد: آموزش کارکنان در تمامی سطوح، مسئله بسیار مهمی است که باید همواره مورد توجه ویژه قرار گیرد و هرگز نباید از آن غافل شد. از رهگذر مقوله آموزش است که میتوان تحولی در نظام راهبردی یک مجموعه ایجاد کرد، فرهنگ سازمانی متعالی را بسط و گسترش داد و تغییر نگرشی در رفتار و بینش کارکنان ایجاد کرد .

دکتر عسکرزاده در پایان صحبت های خود با اشاره به اهمیت رعایت بهداشت اعتباری خاطر نشان ساخت: خوشبختانه بانک حکمت ایرانیان از ابتدای شروع به کار خود، قانون مداری و حرکت بر مدار قانون را در تمامی زمینه ها سرمشق کار خود قرار داده است و همه تلاش ما ایجاد یک نظام پاک و شفاف، بویژه در حوزه اعطای تسهیلات در چهارچوب قانون بوده است و در نتیجه همین تفکر به فضل پروردگار بانک حکمت ایرانیان در زمینه مطالبات معوق بانکی با رعایت انضباط پولی و مالی خود، کمترین مطالبات معوق را در بین سایر بانک ها دارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: