کد خبر: ۱۴۶۴۹۸
۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۲
0
وی تصریح کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای سیاست های تکلیفی خود می تواند در رفع نیازهای ضروری این دسته از اقشار آسیب پذیر جامعه یاری رسان سازمان بهزیستی کل کشور باشد.
حمایت بانک قرض الحسنه مهر از سازمان بهزیستیپول‌نیوز- عصر امروز جلسه هم اندیشی و نشست صمیمی مسئولین بانک قرض الحسنه مهر ایران و سازمان بهزیستی کشور در دفتر کار معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، دولتی مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ، حیدری رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک، محسنی بندپی معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور و عبدالله زاده قائم مقام توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور در این نشست حضور داشتند.

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در این جلسه بیان داشت: ایجاد زمینه های مناسب اشتغال، توانبخشی و بیمه ای از جمله برنامه هایی است که در دستور کار سازمان بهزیستی کشور قرار دارد.

وی ادامه داد: یک معلول به سبب مشکلات جسمانی توانایی رفت و آمد و برطرف نمودن حوائج خود را ندارد، از این رو نیازمند حمایت های مادی و معنوی حامیان خود می باشد.

محسنی بندپی افزود: سازمان بهزیستی کشور بر اساس وظایف ذاتی خود با بهره جستن از یاری خیرین و سایر نهادها، ارگان ها و دستگاه های مربوطه نسبت به رفع و مرتفع نمودن نیازهای معلولین اقدام می نماید.

وی تصریح کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای سیاست های تکلیفی خود می تواند در  رفع نیازهای ضروری این دسته از اقشار آسیب پذیر جامعه یاری رسان سازمان بهزیستی کل کشور باشد.

حمایت بانک قرض الحسنه مهر از سازمان بهزیستی

رئیس سازمان بهزیستی کشور اظهار داشت: بر اساس آمار رسمی 430 هزار معلول ساکن در روستاها و بیش از 700 هزار معلول  در شهرها زندگی می کنند که نیازمند خدمات ویژه حمایتی و توانبخشی می باشند.

محسنی بند پی خاطر نشان کرد: سازمان بهزیستی برای ارائه خدمات تخصصی به این قشر با توجه به روش‌های نوین توانبخشی مبتنی بر جامعه مشغول برنامه‌ریزی‌های جدید است.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با تاکید به ضرورت رفع نیاز و حوائج اقشار آسیب پذیر جامعه بیان داشت: ترویج سنت قرض الحسنه در جامعه اسلامی یک وظیفه ملی می باشد و بانک قرض الحسنه مهر ایران در این باره گام های موثری را برداشته است.

وی افزود: اعطای تسهیلات تکلیفی بابت اشتغال زایی معلولین یکی از راهکارهای حمایتی بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای تحقق توانبخشی معلولان جامعه می باشد.

دولتی ضمن اعلام آمادگی بانک قرض الحسنه مهر ایران برای حمایت از معلولین کشور اظهارداشت: وام ازدواج، رفع احتیاجات ضروری، کمک هزینه درمان بیماری ها، ودیعه مسکن و غیره از جمله تسهیلاتی است که به صورت قرض الحسنه و تنها با نرخ کارمزد 4 درصد توسط این بانک به مشتریان نیازمند اعطا می شود.

در پایان عبدالله زاده قائم مقام توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور بیان داشت: باتوجه به حسن فعالیت های صورت گرفته در گذشته، استمرار و تقویت همکاری های فی ما بین نیازمند برگزاری جلسات کارشناسی با حضور نمایندگان مربوطه می باشد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: