May 2024 06 / دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۶۶۶۵
۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹
0
شرکت بیمه پارسیان از جمله شرکت‌هایی است که به‌واسطه جلب رضایت عمومی، خدمات "بیمه شخص ثالث" آن با استقبال دارندگان وسایل نقلیه مواجه شده است.
بیمه شخص ثالث شرکت بیمه پارسیانپول‌نیوز- امروزه استفاده از خودرو قسمتي از زندگي ماست به طوريكه زمان زيادي را با خودرو خود در حال حركت از نقطه اي به نقطه‌ ديگر هستيم. به تبع اين موضوع، آمار تصادفات و حوادث رانندگي نيز روز به روز افزايش مي يابد و مبالغ زيادي جهت جبران خسارت هاي وارده هزينه مي شود.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در اين بين بهترين راه حل براي حذف و تقليل هزينه هاي ناشي از حوادث رانندگي، بيمه است؛ خدمتي كه آرامش و امنيت شما در آن نهفته است. شركت بيمه پارسيان در راستاي ايجاد امنيت و آرامش براي دارندگان خودرو و جبران زيان هاي ناشي از تصادفات رانندگي انواع بيمه نامه هاي خودرو اعم از بيمه بدنه،‌ بيمه شخص ثالث و بيمه حوادث راننده و بيمه مازاد شخص ثالث را ارائه مي كند.
    
چرا بيمه خودرو، چرا شركت بيمه پارسيان ؟


حوادث و سوانح رانندگي مي تواند حتي براي بهترين رانندگان نيز اتفاق بيافتد. جبران اغلب اين خسارت ها خارج از توان مالي دارندگان و يا رانندگان خودرو ميباشد. شركت بيمه پارسيان اين اطمينان را به شما مي دهد كه در صورت وقوع حوادث رانندگي اگر به شما، سرنشينان خودروي شما، اشخاص ثالث و يا خودرويتان، توسط وسيله نقليه شما، خسارت و آسيب وارد شود، با ارائه انواع پوشش هاي بيمه اي در کنار شما بوده و آرامش خيال شما را فراهم سازد.
شركت بيمه پارسيان داراي شعب پرداخت خسارت در سراسر كشور مي باشد.

انواع بيمه هاي خودرو

هر حادثه رانندگي‌ مي تواند باعث ‌بروز خسارت (اعم از مالي و جاني) براي ‌اشخاص‌ ثالث‌، راننده‌ و سرنشينان‌ خودرو گردد. خسارات‌ وارده به افراد داخل و خارج از خودرو، اعم از راننده خودرو، در صورتيكه شما مقصر حادثه باشيد را توان‌ با خريد "بيمه‌نامه‌شخص‌ ثالث و حوادث راننده‌" و مازاد ثالث‌ جبران‌ نمود و خسارات‌ وارده به وسيله نقليه خودتان را مي توان از طريق خريد "بيمه نامه بدنه خودرو" جبران‌ كرد.

بیمه شخص ثالث

شما مي توانيد با داشتن بيمه نامه شخص ثالث، خسارتي را که توسط خودروي شما به اشخاص ثالث وارد مي شود، جبران نماييد. البته براساس قانون بيمه اجباري شخص ثالث، همه دارندگان وسايل نقليه موتوري زميني موظفند مسئوليت خود را در مقابل اشخاص ثالث در قبال خسارت هاي مالي و جاني نزد يكي از شرکت هاي بيمه داخلي بيمه نمايند.

در بيمه شخص ثالث، منظور از شخص ثالث، هر شخصي به استثناي راننده مسبب حادثه است که به سبب حوادث خودروي مورد بيمه دچار زيان هاي جاني يا مالي شود. به همين دليل بيمه پارسيان با ارائه بيمه نامه حوادث راننده به شماکه دارنده وسيله نقليه هستيد، اين امكان را مي دهد تا خسارت هاي جاني وارده به راننده مقصر حادثه را نيز بيمه نماييد.
 

سنوات عدم خسارت

تخفيف

سال اول

10 درصد حق بيمه ساليانه

سال دوم

15 درصد حق بيمه ساليانه

سال سوم

20 درصد حق بيمه ساليانه

سال چهارم

30 درصد حق بيمه ساليانه

سال پنجم

40 درصد حق بيمه ساليانه

سال ششم

50 درصد حق بيمه ساليانه

سال هفتم

 60 درصد حق بيمه ساليانه

سال هشتم و بعد

70درصد حق بيمه ساليان



افزايش تعهدات بيمه شخص ثالث بيمه پارسيان؟

با توجه به اينكه ميزان ديه، در هر سال توسط قوه قضائيه تعيين مي گردد، در صورتيكه تعهدات بيمه نامه شخص ثالث شما کمتر از حداقل تعيين شده از طرف قوه قضائيه باشد، مي توانيد تعهدات بيمه نامه شخص ثالث خود را افزايش دهيد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: