کد خبر: ۱۴۷۵۰۷
۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳
0
در سه ماهه اول سال ۱۳۹۴ بیش از ۱۳ میلیون و ۴۸۱ هزار و ۵۰۰ فقره قبض شرکت های خدماتی از طریق این بانک پرداخت شده که بالغ بر ۱۳ میلیون و ۲۱۰ هزار فقره یعنی حدود ۹۸ درصد آن، به صورت غیرحضوری بوده است.
پرداخت غیر حضوری ۹۸ درصد قبوض در بانک ملتپول‌نیوز- در سه ماهه نخست سال جاری، حدود ۹۸ درصد قبوض در بانک ملت به صورت غیرحضوری پرداخت شده است.
 
به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در سه ماهه اول سال ۱۳۹۴ بیش از ۱۳ میلیون و ۴۸۱ هزار و ۵۰۰ فقره قبض شرکت های خدماتی از طریق این بانک پرداخت شده که بالغ بر ۱۳ میلیون و ۲۱۰ هزار فقره یعنی حدود ۹۸ درصد آن، به صورت غیرحضوری بوده است.

در عین حال در این مدت، بالغ بر ۷ میلیون فقره قسط نیز از سوی مشتریان بانک ملت پرداخت شده که بیش از سه میلیون و ۷۲۱  هزار فقره آن غیرحضوری و حدود سه میلیون و ۲۸۳ هزار فقره آن حضوری بوده است.

نسبت پرداخت های غیرحضوری اقساط تسهیلات بانک ملت به پرداخت های حضوری در فصل بهار سال جاری، حدود ۵۴ درصد به ۴۶ درصد بوده است.

بر اساس این گزارش، تا پایان خردادماه امسال، سه هزار و ۸۷۲ دستگاه خودپرداز و حدود ۶۸۸ هزار دستگاه کارتخوان فروشگاهی از سوی بانک ملت در سراسر کشور نصب و راه اندازی شده است.
برچسب ها: بانک ملت ، قبوض ، تسهیلات
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: