کد خبر: ۱۴۷۶۷۹
۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴
0
حسين وکيلي، با اشاره به بند (د) تبصره 9 قانون بودجه سال 93، گفت: اشخاصي که بر اساس اعلام سازمان امور مالياتي کشور و طبق قانون مکلف به ثبت نام براي دريافت شماره اقتصادي مي باشند، درصورت عدم ثبت نام در مهلت تعيين شده، از کليه معافيت ها و بخشودگي جريمه هاي مقرر قانوني محروم مي شوند و سازمان امور مالياتي کشور علاقمند است موديان محترم مالياتي با اقدام به موقع مشمول جريمه نشوند.
شرط برخورداري از معافيت مالياتيپول‌نیوز- معاون ماليات هاي مستقيم سازمان امور مالياتي کشور گفت: مودياني که مطابق قانون مکلف به ثبت نام براي دريافت شماره اقتصادي شده اند، در صورت عدم ثبت نام تا پايان تيرماه، از کليه معافيت ها و بخشودگي جرايم قانوني محروم مي شوند.

به گزارش گروه دارایی و مالیاتی پول‌نیوز، حسين وکيلي، با اشاره به بند (د) تبصره 9 قانون بودجه سال 93 ، گفت: اشخاصي که براساس اعلام سازمان امور مالياتي کشور و طبق قانون مکلف به ثبت نام براي دريافت شماره اقتصادي مي باشند، درصورت عدم ثبت نام در مهلت تعيين شده، از کليه معافيت ها و بخشودگي جريمه هاي مقرر قانوني محروم مي شوند و سازمان امور مالياتي کشور علاقمند است موديان محترم مالياتي با اقدام به موقع مشمول جريمه نشوند.

وي همچنين در خصوص سقف معافيت مالياتي پايه در سال 93 نيز گفت: در سال 93 ، درآمد مشمول ماليات اشخاص حقيقي تا مبلغ 12 ميليون تومان از پرداخت ماليات معاف بوده که اين رقم براي سال 94 به مبلغ 13 ميليون و 800 هزار تومان افزايش يافته است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: