کد خبر: ۱۴۸۳۹۱
۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸
0
اعضاي باند سرقت كه در پوشش مسافركش، دختران جوان را طعمه قرار داده و دست به سرقت و آزار و اذيت آنها مي‌زدند، در دام پليس گرفتار شدند. اين سه پسر در بازجويي‌ها به سرقت و آزار بيش از ٢٠ دختر جوان اعتراف كردند.
پول‌نیوز- چندي پيش ماموران پليس در جريان سرقت‌هاي متعدد در پوشش مسافرکش در شهرهای دو استان تهران و البرز، قرار گرفتند. براي همين ماموران پلیس آگاهی غرب استان تهران خيلي زود تیم ویژه‌ای را دراین‌باره تشکیل دادند و تحقيقات آغاز شد.

بررسی‌ها نشان داد اعضای این باند اموال دختران و زنان جوان مسافر را با تهدید چاقو به سرقت می‌بردند و تعدادی از این زنان و دختران را مورد آزار و اذیت قرار مي‌دادند.

بنابراين با توجه به حساسيت موضوع، تجسس‌ها ادامه يافت تا اينكه ماموران در عملیات پیچیده خود موفق شدند سه نفر از اعضای این باند را شناسايي و بازداشت کنند. متهمان بلافاصله تحت بازجويي قرار گرفتند و به بیش از ٢٠ سرقت در شهرهای غرب دو استان تهران و البرز اعتراف كردند. پس از دستگيري، شاکیان این پرونده هم با حضور در پلیس آگاهی، این متهمان را شناسایی کردند.

با توجه به افزایش اعترافات اعضای این باند، پليس از مردم خواست اگر در استان‌های تهران و البرز با اين شیوه مورد سرقت به عنف و اذیت و آزار قرار گرفته‌اند می‌توانند برای شناسایی متهم و پیگیری‌های قضایی به پلیس آگاهی غرب استان تهران در شهرک اداری شهرستان شهریار مراجعه کنند.

سرهنگ منصور خدادادی رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران در مورد اين پرونده گفت: متهمان همچنان در اختیار پلیس آگاهی غرب استان تهران هستند و تحقیقات درخصوص موضوع ادامه دارد.

منبع: روزنامه شهروند

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: