May 2024 19 / يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۹۵۵۷
۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷
0
هنرمندی کلمبیایی به شکل بی نظیری تمام جزئیات و ریزه کاری ها را بر روی پوسته این کدوی حلوایی کنده کاری می کند و شاهکارهای الهام بخشی را خلق می کند.
پول‌نیوز- کدو حلوایی محصولی طبیعی است و توسط اقوام و فرهنگ های اولیه در سرتاسر جهان به عنوان ظرف، ملاقه، سبد، ظرف آب، آلت موسیقی و تزیینات هنری استفاده می شده است.

کدو حلوایی های شگفت انگیز

 در دستان مرلین ساندرلند (هنرمند مقیم کلمبیا)، کدو حلوایی به یک اثر هنری تبدیل می شود که طرح های آنها از چشم اندار زیبای دره یوتاه الحام گرفته می شود. یعنی جایی که ساندرلند در طی ۳ سال گذشته در آنجا زندگی می کرده است.

کدو حلوایی های شگفت انگیز


این هنرمند به شکل بی نظیری تمام جزئیات و ریزه کاری ها را بر روی پوسته این کدوی حلوایی کنده کاری می کند و شاهکارهای بی نظیر و الهام بخشی را خلق می کند.

کدو حلوایی های شگفت انگیز

وقتی از ساندرلند سوال شد که چرا کدوی حلوایی را انتخاب می کند او گفت کدوی حلوایی در شکل ها و اندازه های بی شمار و به شکل های ملاقه ها، تخم مرغ، دیگ چه، سبد، سیب، قمقمه، گلوله توپ، بطری، مار، و غیره رشد می کند این میوه استعداد مطلوبی برای کنده کاری شدن روی آن، همانند چوب دارد.

با ابزاری که چوب را می سوزاند سوزانده می شود و با هر نوع رنگی می توان روی آن نقاشی کرد. کدوی حلوایی همانند یک بوم بزرگ نقاشی برای هنرمند است تا آنچه را که تخیل هنرمند پیش می آورد بر روی آن اجرا کند.

کدو حلوایی های شگفت انگیز

کدو حلوایی های شگفت انگیز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: