May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۹۷۲۵
۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲
0
مجمع عمومي عادي ساليانه اين مؤسسه براي بررسي صورت هاي مالي و ترازنامه سال مالي منتهي به 29 اسفند 1393 عصر چهارشنبه 31 تیر 94 با حضور بیش از 90 درصد سهام داران مؤسسه اعتباري عسکريه و يا نمايندگان قانوني آنها در محل هتل هما برگزار شد.
مجمع عمومی عادی مؤسسه اعتباري عسکريه برگزار شدپول‌نیوز- مجمع عمومي عادي ساليانه مؤسسه اعتباري عسکريه براي بررسي صورت های مالي و ترازنامه سال مالي منتهي به 29 اسفند 1393 عصر چهارشنبه 31 تیر94 در محل هتل همای تهران برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، مجمع عمومي عادي ساليانه اين مؤسسه براي بررسي صورت هاي مالي و ترازنامه سال مالي منتهي به 29 اسفند 1393 عصر چهارشنبه 31 تیر 94 با حضور بیش از 90 درصد سهام داران مؤسسه اعتباري عسکريه و يا نمايندگان قانوني آنها در محل هتل هما برگزار شد.

سهامداران مؤسسه اعتباري عسکريه در جريان برگزاري مجمع عمومي عادي ضمن استماع گزارش هيات مديره و مدیر عامل؛ پرداخت سود نقدي 92 ريالي را به ازاي هر سهم اين مؤسسه تصويب كردند.

در اين جلسه که مهدی ابهری رياست آن را بر عهده داشت، غلامعلی طاهری و جواد اکبری به عنوان ناظران و سرکار خانم مونا قدرتی به عنوان نماينده سازمان بورس و اوراق بهادار در تركيب هيات رئيسه مجمع حضور داشتند.

مجمع عمومی عادی مؤسسه اعتباري عسکريه برگزار شد

حجت الاسلام سید امین جوادی مدير عامل مؤسسه اعتباري عسکريه با ایراد سخنانی نمایی کلی از برنامه¬های آتی مؤسسه و شرکت-های وابسته را برای اعضای مجمع عمومی و سهامداران شرح داد . محمدرضا مروجی نيز به عنوان رئیس هیات مدیره  بعد از قرائت پیام مدیر عامل به تشریح وضعيت عملكرد سال 93 اين مؤسسه و گزارش هيات مديره به مجمع صاحبان سهام پرداخت.

مجمع عمومی عادی مؤسسه اعتباري عسکريه برگزار شد
 
همچنين مجید کشور پژوه بازرس و نماينده حسابرس قانوني مؤسسه؛ گزارش حسابرسي سال 93 اين مؤسسه را قرائت و مديران موسسه درباره بندهايی از گزارش توضيحاتي را به اعضاي مجمع و سهامداران حاضر ارائه كردند.

در جريان این مجمع؛ سهامداران با اکثریت آرا مؤسسه حسابرسی شراکت را به عنوان حسابرس قانوني اين مؤسسه و روزنامه¬هاي اطلاعات و دنیای اقتصاد را به عنوان روزنامه¬هاي رسمي انتخاب كردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: