کد خبر: ۱۴۹۷۶۷
۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳
0
سجادی: بنابر آخرین آمار استخراجی از سامانه هوشمند در ٢٠ تیرماه امسال، باقیمانده بنزین با نرخ هر لیتر ٧٠٠ تومان در کارت‌های سوخت به یک میلیارد و ٣٩٠ میلیون لیتر رسیده بود.
ذخیره بنزین ٧٠٠ تومانی کارت‌های سوخت به ١,٣ میلیارد لیتر رسیدپول‌نیوز- موجودی بنزین ٧٠٠ تومانی کارت‌های سوخت تا پایان تیرماه امسال به کمتر از ١,٣ میلیارد لیتر کاهش یافت.

سیدناصر سجادی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در توضیح این مطلب، گفت: بنابر آخرین آمار استخراجی از سامانه هوشمند در ٢٠ تیرماه امسال، باقیمانده بنزین با نرخ هر لیتر ٧٠٠ تومان در کارت‌های سوخت به یک میلیارد و ٣٩٠ میلیون لیتر رسیده بود.
 
سجادی ادامه داد: در ١٠ روز پایانی تیرماه نیز حدود ٩٠ میلیون لیتر بنزین ٧٠٠ تومانی مصرف شده است.
 
وی اظهار کرد: با توجه به پایان یافتن ماه مبارک رمضان و آغاز موج دوم سفرهای تابستانی، انتظار می رود مقادیر بیشتری از بنزین ٧٠٠ تومانی باقیمانده در کارت‌های سوخت مصرف شود.
 
سجادی همچنین یادآور شد: بنزین باقیمانده در کارت‌های سوخت با نرخ هر لیتر ٧٠٠ تومان تا پایان شهریورماه امسال اعتبار دارد و پس از این تاریخ (٣١ شهریورماه) بنزین به صورت تک نرخی و هر لیتر ١٠٠٠ تومان عرضه خواهد شد.
 
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، همچنین درباره سامانه هوشمند سوخت و جایگاه آن نیز گفت: سامانه هوشمند سوخت در حدود هشت سال است که فعالیت می کند و بر اساس آن اطلاعات و آنالیزهای دقیقی از وضع مصرف سوخت در کشور داریم که در برنامه ریزی‌ها از آن استفاده می شود.
 
وی با تاکید بر نقش مهم این سامانه، برخی اظهار نظرها درباره غیرقابل استفاده شدن این سامانه پس از تک نرخی شدن بنزین را غیر کارشناسی خواند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: