کد خبر: ۱۵۰۲۳۱
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸
0
رضا حیدری گفت: در طرح تخفیف مسافرتی تابستانه، مشتریان برتر بانک تا 23 مهرماه 94 مهلت دارند با خرید بلیت هواپیما، رزرو هتل یا خرید تور برای خود و همراهانشان در سفرها، ازمرکز رزرو خدمات سامان، از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.
مرکز رزرو خدمات بانک سامان تور تخفیف ویژه می دهدپول‌نیوز- بانک سامان به‌‌ منظور ارایه خدماتی متمایز به مشتریان برتر (ویژه و خاص) و افزایش رضایت‌مندی آن‌ها، تخفیف‌های ویژه‌ای را برای استفاده از خدمات مرکز رزرو سامان در نظر گرفته است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، رضا حیدری مدیر بانکداری اختصاصی و مشتريان ويژه با بیان این خبر، تصریح کرد: در طرح تخفیف مسافرتی تابستانه، مشتریان برتر بانک تا 23 مهرماه 94 مهلت دارند با خرید بلیت هواپیما، رزرو هتل یا خرید تور برای خود و همراهانشان در سفرها، ازمرکز رزرو خدمات سامان، از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

حیدری گفت: برای برخورداری از تخفیف‌های این طرح، تور، بلیت پرواز یا هتل باید پیش از تاریخ 23 مهر ماه خریداری و رزرو شوند. اما تاریخ سفر می‌تواند تا پایان سال‌جاری باشد.

مدیر بانکداری اختصاصی و مشتريان ويژه بانک سامان اظهار داشت: مشتریان برتر واجد شرایط مطابق با سطح سپرده‌گذاری خود می‌توانند از تخفیف‌های این طرح برای خرید تور، رزرو هتل، بلیت‌های پرواز داخلی و خارجی (یا ترکیبی) تا سقف‌های مجاز استفاده کنند.

گفتنی است، مشتریان برتر (ویژه و خاص) برای دریافت اطلاعات بیشتر از میزان تخفیف‌های خود می‌توانند با مرکز رزرو خدمات سامان به شماره 22662105-021 داخلی 1 تماس بگیرند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: