کد خبر: ۱۵۰۵۰۶
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱
0
سهمانی: طراحی و ابداع خدمات نوین در بانک، با توجه به نیاز مشتریان، از جمله اهداف استراتژیک بانک توسعه تعاون است و روابط عمومی در این خصوص بازوی بانک در شناسایی این نیازها از طریق افکارسنجی و نظرسنجی از مشتریان به شمار می آید.
ابداع خدمات نوین؛ یکی از اهداف بانک توسعه تعاونپول‌نیوز- محمد علی سهمانی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در سمینار 2 روزه آموزشی کارشناسان روابط عمومی بانک توسعه تعاون در استان ها با بیان مطلب فوق افزود: طراحی و ابداع خدمات نوین در بانک، با توجه به نیاز مشتریان، از جمله اهداف استراتژیک بانک توسعه تعاون است و روابط عمومی در این خصوص بازوی بانک در شناسایی این نیازها از طریق افکارسنجی و نظرسنجی از مشتریان به شمار می آید.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، مدیرعامل بانک توسعه تعاون حوزه روابط عمومی و بازاریابی  را از حوزه های مهم بانک در تبیین اهداف، برنامه ها و استراتژی های بانک خواند و افزود: برقراری ارتباط موثر با دستگاه های اجرایی، سازمان ها و ارگان های مختلف نظام اقتصادی و پولی و مالی کشور از جمله وظایف روابط عمومی به شمار می آید که می تواند دامنه فعالیتی بانک را گسترده نماید.

سهمانی با اشاره به ادغام امور روابط عموی و بازاریابی آن را نقطه عطفی در برجسته شدن نقش روابط عمومی خواند و خاطر نشان کرد: اطلاع رسانی از بعد درون و برون سازمانی و برقراری تقارن اطلاعاتی بین سطوح مختلف مدیریتی و کارکنان به طوریکه اهداف سالانه و استراتژی های سازمان به صورت یک دست در تمام لایه های سازمان ظهور و بروز داشته باشد از جمله وظایف کارشناسان روابط عمومی استان ها به شمار می آید و کل سازمان باید در جریان راهبردها، اهداف و برنامه های بانک به شکل سریع و به موقع قرار گیرند.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به اینکه روابط عمومی فقط بیان نقاط قوت سازمان نیست بلکه ضعفها نیز باید به موقع شناسایی و گزارش گردند افزود: آگاهی از نقاط ضعف سازمان و اقدام سریع در آن خصوص سبب جلوگیری از مواجه شدن سازمان با مشکلات و بحران های آتی خواهد شد.

رئیس هیأت مدیره بانک توسعه تعاون افزود: برقراری ارتباط موثر با مشتریان، کارکنان، رقبا و هم صنفان از جمله فعالیت هایی است که سبب گسترش وتوسعه دامنه اثر بانک خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امروزه سازمان ها باید از سازمان های وظیفه محور به سمت خدمات محور و مشتری محور تغییر کند افزود: امروزه با توجه به گسترش رقابت خدمات و محصولات باید بر مبنای نیاز مشتریان و ارزیابی دیگاه ها و نقطه نظرات آن ها برنامه ریزی گردد.

سهمانی با اشاره به اینکه مشتریان اصلی بانک توسعه تعاون تعاونگران می باشند و  70درصد  از تسهیلات این بانک در اختیار توسعه و اعتلای این بخش قرار دارد افزود: جمع آوری نقطه نظرات  و نیازهایی تعاونی ها که در بخش های مختلف اقتصادی فعالیت می نمایند بانک را در طراحی محصولات جدید در راستای نیازهای اصلی آنها یاری خواهد نمود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: