May 2024 19 / يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۰۵۱۷
۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۸
0
پول‌نیوز- معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: پرسپولیس مراحل نهایی را برای گرفتن حامی مالی می گذراند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان،سجادی با بیان آخرین وضعیت مالی باشگاه های استقلال و پرسپولیس افزود : در جلسه ای که با مدیران عامل دو باشگاه داشتم در خصوص وضعیت حامی مالی بحث و گفت و گو شد.

وی ادامه داد: هیات مدیره استقلال نیز حامی مالی این تیم را مشخص کرده است.

سجادی در ادامه با ابراز امیدواری از برگزاری کیفی لیگ پانزدهم، گفت: امیدوارم این دوره باعث ارتقاء فوتبال کشور شود.

معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: ممکن است تعدادی از تیم ها برای شروع فصل تا حدودی مشکل مالی داشته باشند که امیدوارم با مدیریت صحیح لیگ را به خوبی آغاز کنند.

سید نصرالله سجادی آغاز لیگ پانزدهم فوتبال را شروعی برای حضور با کیفیت تیم ها دانست و افزود: در زمینه فرهنگی هم توقع داریم که تیم های شرکت کننده، بازیکنان، مربیان و سرپرستان مسائل اخلاقی را رعایت کنند و الگوی رفتاری خوب در زمین مسابقه باشند.

معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به علاقه فراوان مردم ایران به ویژه جوانان و نوجوانان به فوتبال، گفت: به طور حتم رفتار خوب ورزشکاران، فوتبالیست ها و مربیان و داوران می تواند در جامعه اثر گذار باشد؛ توقع هم از فوتبال همین است.

سجادی در ادامه به برگزاری رقابت هایی سالم تاکید کرد و افزود: امیدوارم مسابقات به صورت سالم و با روحیه جوانمردانه برگزار شود و داوری ها نیز عادلانه باشد.

معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: رسانه های گروهی در انتشار فرهنگ شایسته ایران اسلامی می توانند به رشد ورزش کمک کنند و از مدیران اجرایی مسابقات هم توقع این است که نهایت سعی و تلاششان را برای برگزاری منظم، به موقع و سازماندهی شده به کار ببندند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: