کد خبر: ۱۵۰۷۴۳
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴
0
مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: برای نخستین بار در استان اصفهان شاهد تولد نوزادان سه قلو در بالگرد اورژانس اصفهان بودیم.
پول‌نیوز- غفور راستین اظهار داشت: از زمان آغاز به کار بالگرد هوایی در اورژانس از مردادماه سال گذشته تا امروز بیش از ۷۰ پرواز انجام شده و بیش از ۸۰ مصدوم را انتقال دادیم که در ۹۰ درصد عملیات موفق بودیم.

وی بیان داشت: تمام تلاش ما این است که از پتانسیل اورژانس هوایی با وجود هزینه‌های بسیار استفاده کنیم و به امدادخواهی افراد نیازمند برویم که از مرگ حتمی نجات یابند.

تولد نوزادان سه قلو در آسمان ایران (+عکس)

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: صبح امروز در عملیاتی موفقیت آمیز مادر بارداری توسط دو تکنسین فوریت های پزشکی و پرسنل مامایی مرکز بهداشتی درمانی شهر ورزنه، ۳ نوزاد خود را به صورت سالم در بالگرد اورژانس هوایی بدنیا آورد.

وی اضافه کرد: یک واحد امداد اورژانس پیش بیمارستانی به همراه دو تکنسین فوریت های پزشکی از پایگاه ورزنه به مرکز بهداشتی درمانی اعزام شدند و با توجه به شرایط جسمی خانم ۲۸ساله درخواست امدادرسانی از اورژانس هوایی کردند.

تولد نوزادان سه قلو در آسمان ایران (+عکس)

راستین افزود: بالگرد اورژانس هوایی ضمن اعزام به شهر ورزنه  مادر باردار را به همراه دو نفر پرسنل مامایی مرکز بهداشتی درمانی به بیمارستان الزهرا (س) منتقل کردند که در حین اعزام و با توجه به درد شدید مادر باردار مراحل زایمان آغاز شد و با توجه به خطر تهدید حیات مادر و نوزادان، پرسنل فوریت های پزشکی با همکاری دو پرسنل مرکز بهداشتی درمانی اقدامات درمانی لازم برای تسهیل زایمان مادر باردار را بر فراز آسمان شهر اصفهان و در کابین بالگرد اورژانس هوایی انجام دادند که با موفقیت انجام شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: