کد خبر: ۱۵۱۰۴۰
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰
0
چهاردهم مرداد ماه مصادف است با سالروز تأسیس شرکت ارتباطات زیرساخت و از این جهت، زیرساخت امروز یک دهه از عمر خود را پشت سر گذاشت.
پول‌نیوز- شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان تنها متولی شبکه‌های مادر مخابراتی (شبکه ارتباطات زیرساخت) منطبق بر سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی و کارگزار سیاست‌های حاکمیتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

راهبری، مدیریت، سامان‌دهی، بازاریابی، توسعه، بهسازی، اجرا، نگهداری، بهره‌برداری و نظارت بر شبکه ارتباطات زیرساخت به منظور برآوردن نیاز کشور در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات بر عهده این شرکت است.

زیرساخت وظیفه انتقال، راهیابی و مدیریت هر نوع ترافیک (صوت، تصویر و داده) متقاضیان مجاز اعم از بخش‌های دولتی، خصوصی و تعاونی ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات در قلمرو شبکه‌های ارتباطی بین‌الملل، راه دور، بین استانی، بین اپراتوری و مناطق خاص را بر عهده دارد.

هیئت وزیران در جلسه مورخ 83/5/14 بنا به پیشنهاد شماره 13898/100 مورخ 83/5/14 وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و به استناد مواد 2 و 4 قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مصوب 1379 و مصوبه شماره 76016/190 مورخ 82/4/24 شورای عالی اداری در اجرای بند ب ماده یک قانون مذکور با تجدید سازمان و تغییر نام و اصلاح اساسنامه شرکت طرح و توسعه شبکه‌های مخابراتی ( ثبت شده به شماره 18347 ) به شرکت ارتباطات زیرساخت موافقت نمود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: