کد خبر: ۱۵۱۱۲۶
۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸
0
پول‌نیوز- رییس جمهوری و هیات همراه در دومین مرحله از سفر به استان تهران صبح پنجشنبه در میان استقبال گسترده و پر شور مردم شهرستان های جنوب غرب استان تهران وارد اسلامشهر شد.

قرار است تا دقایقی دیگر حجت الاسلام دکتر حسن روحانی در مجموعه ورزشی خلیج فارس اسلامشهر با مردم سه شهرستان جنوب غرب استان تهران دیدار و برای آنان سخنرانی کند.

اقشار مختلف مردم شهرستان های اسلامشهر، بهارستان و رباط کریم از نخستین ساعات صبح امروز به منظور شرکت در آیین استقبال از رییس جمهوری در سفر کاروان تدبیر و امید به شهرستان های جنوب غرب استان تهران در خیابان های منتهی به ورزشگاه خلیج فارس (محل دیدار عمومی دکتر روحانی با مردم) حاضر شدند.

سفر به شهرستان های جنوب غرب استان تهران بیست و یکمین سفر استانی کاروان تدبیر و امید است.

سفر رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید به استان تهران قرار است در پنج مرحله انجام شود و مردم شهرستان های قدس،ملارد و شهریار در نخستین مرحله این سفر پنجم خردادماه امسال میزبان دکتر روحانی و هیات همراه بودند.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: