May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۱۲۷۳
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹
0
دکتر مرتضی شهیدزاده در این بازدید، ضمن دیدار و گفتگو با روسا و کارکنان بخش ها و واحدهای مختلف شعب از تلاش ها و زحمات یکایک همکاران قدردانی و تشکر کرد.
بازدید مدیرعامل بانک کشاورزی از شعب استان قمپول‌نیوز- دکتر مرتضی شهیدزاده رييس هيات مديره و مدیر عامل بانک كشاورزي روز پنج شنبه 15مرداد ماه سال‌جاري در سفر یک روزه ای به استان قم، از شعب منتخب این استان بازدید كرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، دکتر مرتضی شهیدزاده در این بازدید، ضمن دیدار و گفتگو با روسا و کارکنان بخش ها و واحدهای مختلف شعب از تلاش ها و زحمات یکایک همکاران قدردانی و تشکر کرد.

بر اساس این گزارش، در حاشیه این سفر، رئیس هیات مدیره ومدیرعامل بانک ضمن بازدید از گروه بزرگ صنعتی لینا از نزدیک در جریان روند تولید ومسائل مرتبط قرار گرفت وضمن قدرانی از زحمات انجام شده توسط مسئولان واحد تولیدی مذکور ، آمادگی بانک کشاورزی را برای حمایت مالی از تولید واشتغال اعلام کرد.

لازم به ذکر است گروه صنعتی لینا در زمینه تولید و بسته بندی انواع اسنک ،خشکبار و ویفر فعالیت دارد و با پرداخت تسهیلاتی بالغ بر 130میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی توسط بانک کشاورزی استان قم موجب اشتغالزایی  240 نفر به طور مستقیم شده است.

بازدید مدیرعامل بانک کشاورزی از شعب استان قم

بازدید مدیرعامل بانک کشاورزی از شعب استان قم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: