کد خبر: ۱۵۱۵۴۵
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸
0
دکتر نتاج مدیر عامل بانک در این مراسم با اشاره به محورهای بیست و چهارگانه اقتصاد مقاومتی بر ترویج گفتمان سازی آن تاکید کرد و گفت: توانمندسازی اقتصاد بومی و ایجاد فضای مساعد کسب و کار دو عامل مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی به شمار می روند.
مدیرکل جدید شعب بانک مهر اقتصاد استان سمنان معارفه شدپول‌نیوز- طی مراسمی با حضور مدیر عامل بانک مهر اقتصاد حسین زندی مقدم به عنوان مدیر کل شعب استان سمنان معرفی شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، دکتر نتاج مدیر عامل بانک در این مراسم با اشاره به محورهای بیست و چهارگانه اقتصاد مقاومتی بر ترویج گفتمان سازی آن تاکید کرد و گفت: توانمندسازی اقتصاد بومی و ایجاد فضای مساعد کسب و کار دو عامل مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی به شمار می روند.

نتاج تصریح کرد: افراد، سازمان ها و حاکمیت در تحقق سند اقتصاد مقاومتی مسئول هستند به صورتی که در سطح فردی و سازمانی نیاز به ابلاغیه خاصی نیست و می توان با فهم این سند آن را به گفتمان تبدیل کرد و در نهایت اجرایی نمود.

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در پایان از خدمات و تلاش های ماشاءالله جدیدی مدیر کل سابق استان سمنان تقدیر و تشکر کرد و برای حسین زندی مقدم مدیر کل جدید سمنان و تمامی کارکنان این استان آرزوی موفقیت و بهروزی نمود.

در ادامه، ماشاءالله جدیدی مدیر کل سابق شعب سمنان با قدردانی از همکاران خود در استان، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دوران مسئولیت خود، ابراز داشت: عضویت در کمیسیون هماهنگی بانک های استان، عضویت در شورای اداری و کمیته توسعه داوری و سرمایه گذاری استان، رشد 280 درصدی منابع و ضریب نفوذ 12 درصد از سهم نقدینگی استان از مهم ترین اقدامات صورت گرفته طی 5 سال مسئولیت اینجانب می باشد.

حسین زندی مقدم مدیرکل جدید استان سمنان نیز همدلی و هم زبانی بین کارکنان و مشتریان، توجه به مدیریت مشارکتی، ایجاد فضای کسب و کار پویا و بانشاط، جدیت در تحقق سند اقتصاد مقاومتی، تلاش در جهت ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی و توجه به مقوله شایسته سالاری در انتصابات را از برنامه های خود عنوان کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: