کد خبر: ۱۵۱۵۷۷
۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷
0
مقدم: بهره‌گیری از دانش و دیدگاه‌های ارزشمند خبرنگاران و مدیران رسانه‌ها سازمان‌های خدمت‌رسان به مردم به ویژه بنگاه‌های اقتصادی را یاری می‌کند تا با شناخت بهتر مشکلات و تنگناها و نقاط ضعف عملکرد خود، خدمتگزاران بهتری برای هم میهنان بوده و در مسیر درست تری گام بردارند.
تجلیل بانک تجارت از خبرنگاران رسانه هاپول‌نیوز- مدیرعامل بانک تجارت بر نقش اصحاب رسانه در بهبود فضای فعالیت بنگاه های اقتصادی کشور تاکید کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در این مراسم که شامگاه یکشنبه هجدهم مردادماه با حضور گروه زیادی از خبرنگاران و مدیران رسانه های گروهی و صاحب‌نظران و فعالان برجسته تشکل‌های روابط عمومی کشور برگزار شد محمد ابراهیم مقدم مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به اینکه روز خبرنگار فرصتی برای تجلیل از اصحاب فرهیخته، تلاشگر و متعهد رسانه در کشور است یادآور شد: بهره‌گیری از دانش و دیدگاه‌های ارزشمند خبرنگاران و مدیران رسانه‌ها سازمان‌های خدمت‌رسان به مردم به ویژه بنگاه‌های اقتصادی را یاری می‌کند تا با شناخت بهتر مشکلات و تنگناها و نقاط ضعف عملکرد خود، خدمتگزاران بهتری برای هم میهنان بوده و در مسیر درست تری گام بردارند.

مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به اهمیت اتخاذ رویکردهای کارشناسانه و دانش محور در حل مشکلات کشور و طراحی و اجرای برنامه های آتی توسعه گفت: امروز بخش اجرایی کشور بیش از همیشه نیازمند بهره مندی از اطلاعات دقیق  وتصویر واقعی از وضعیت موجود و چشم اندازهای آتی حوزه های مختلف کسب و کار در کشور است و نگاه تیزبین و هوشمند رسانه‌ها می‌تواند مدیران کشور را در استفاده بهینه از منابع و به حداقل رساندن اشتباهات یاری کند.

گفتنی است در ادامه این مراسم از خبرنگاران اقتصادی رسانه های گروهی کشور با اهدای لوح یادبود از سوی مدیرعامل بانک تجارت تجلیل شد. این مراسم با قرائت قطعه شعری از سوی روزنامه نگار پیشکسوت ناصر یمین مردوخی پایان یافت.

تجلیل بانک تجارت از خبرنگاران رسانه ها
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: