کد خبر: ۱۵۲۱۷۸
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱
0
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر عنوان کرد: در هقته دولت ۲۰۰ هزار واحد مسكن مهر در كشور به بهره برداری می رسد.
بهره برداری 200 هزار مسکن مهر در کشورپول‌نیوز- احمد اصغری‌ مهرآبادی در حاشيه بازديد از پروژه های مسکن مهر، اظهار داشت: دولت مصمم است که مسکن مهر را به اتمام برساند.

وی با اشاره به اینکه برای رفع مشکلات مسکن مهر نیاز به همراهی همه مسئولان است و در این زمینه اقدامات مناسبی برای مسکن مهر انجام شده، افزود: افزایش سقف تسهیلات بانکی برای مسکن مهر از اقدامات این دولت است

مهرآبادی از بهره‌برداری چهار هزار واحد مسكن مهر در مازندران خبر داد و اظهار داشت: اميد است با هماهنگي به عمل آمده در هفته دولت امسال پروژه هاي مذكور را افتتاح کنیم.

وی با اشاره به اینکه برای رفع مشکل مسکن مهر در کشور پروژه‌ها را به صورت تک‌تک مورد بررسی قرار دادیم، تصریح کرد: کارگروه‌های متعددی تشکیل شد و بخش‌نامه‌ای مشترک با حضور مسئولان تعاون تدوین شد و مقرر شد که مشکلات مسکن مهر با تعاونی‌ها رفع شود.

مهرآبادی با بيان اينكه تا پايان سال ۹۵ همه طرح هاي مسكن مهر بهره برداری می شوند گفت: طرح های زيربنايی با پنج هزار و ۶۰۰ ميليارد تومان برآورد هزينه، توسط سازمان مديريت بودجه و برنامه ريزی كشور تامين اعتبار می شوند.

بازديد از مسكن مهر ۱۵۲ واحدی و جويبار لوله اين شهرستان و همچنين مياركلا ساری از جمله پروژه هایی بود كه مورد بازديد قائم مقام وزير راه و شهرسازی در طرح مسكن مهر قرار گرفت.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: