پیام وزیر ارتباطات به المپیاد ورزشی بانوان ارتباطاتپول‌نیوز- المپیاد ورزشی بانوان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور 133ورزشکار در رشته‌های ورزشی شنا، بدمینتون و تیراندازی و درقالب تیم‌هائی از مجموعه وزارت، شرکت‌های ارتباطات زیرساخت، سیار، پست بانک‌ایران، پست، مخابرات ایران و استان تهران، سازمان‌های تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، فناوری اطلاعات پس از هشت سال وقفه به منظور همگرائی و انسجام بیشتر و همچنین ارتقاء سلامت جسمی و شادابی بانوان شاغل درخانواده بزرگ ارتباطات از بیست‌و‌هشتم مردادماه به میزبانی شهر زنجان آغاز شده و امروز به پایان می‌رسد.

در همین راستا دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیامی صادر نمود.

متن بدین شرح است: "رشد و توسعه کشور با پرورش افرادی سالم، فرهیخته و توانمند حاصل می‌شود و برای رسیدن به عزت و اقتدارملی و فراملی نقش زنان مسلمان به‌عنوان یکی از دو رکن اصلی خانواده و نیمی از منابع انسانی جامعه که به‌طور کلی در همه ادوار تاریخی مشارکت اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی داشته‌اند بر‌هیچ‌ کسی پوشیده نیست.

پیشرفت هرکشور موهون تلاش مردان و زنانی است که در کنار یکدیگر و دوشادوش هم از هیچ تلاشی برای عزت و اقتدار کشورشان فروگذار نمی‌کنند از اینرو پرداختن به مسائل آنان بسیار مهم و ضروری تلقی می‌شود و یکی از این مسائل تربیت بدنی ورزش قهرمانی است. البته ورزش در سه بخش همگانی، قهرمانی و حرفه‌ای باید مورد توجه قرار گیرد. حضور گسترده زنان در فضاهای ورزشی و کسب افتخارات گوناگون در این زمینه به وضوح قابل مشاهده است، همچنین ورزش با ایجاد نشاط روحی و جسمی نقش مؤثری در حفظ سلامت آحاد جامعه بویژه زنان دارد و برگزاری مسابقات ورزشی به هیجان و نشاط آن می‌افزاید. از آنجائی که ورزش همگانی و قهرمانی در هرکشور بیانگر تعداد ورزشکاران آن کشور و نشانه رشد و توسعه فرهنگی می‌باشد با تقویت فرهنگ ورزش کردن و تأمین امکانات ورزش قهرمانی برای زنان و برپایی مسابقات ورزشی ضمن تضمین سلامت و نشاط آنان، زمینه همبستگی، تحکیم شبکه روابط و امید به آینده هم فراهم می‌شود. امیداست با بهره‌گیری از منشور چهارده‌گانه ورزشی، برگرفته از بیانات مقام معظم‌رهبری(مدظله‌العالی) که در آن اهمیت و با ارزش‌بودن حضور بانوان و دختران ورزشکار با رعایت موازین شرعی در میادین ورزشی مورد تأکید قرار گرفته است، در راستای افزایش امید، همدلی و همزبانی برای سربلندی میهن اسلامی ایران موفق و پیروز باشید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: