April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۲۹۱۵
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳
0
گرچه مدیران و مسئولان شرکت عمران شهرهای جدید بر تحویل ۵ تا ۱۱هزار واحد مسکن مهر پردیس همزمان با هفته دولت تأکید کرده‌اند که به‌دلیل عدم‌تأمین خدمات زیربنایی علی‌رغم وعده‌های متعدد، این واحدها احتمالاً "وقتی دیگر" افتتاح می‌شوند.
پول‌نیوز- در ماه‌های گذشته شماری از مدیران و دست‌اندرکاران طرح مسکن مهر پردیس از افتتاح 11هزار واحد این طرح همزمان با فرا رسیدن هفته دولت سال جاری خبر دادند.

در همین راستا بود که خردادماه عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید ایران با اشاره به افتتاح 11هزار مسکن مهر فاز 11 در شهریور امسال به تسنیم گفته بود: مسائل مربوط به تأمین آب، برق و گاز این واحدها در حال برطرف شدن است و تلاش می‌کنیم این واحدها را با تمام امکانات افتتاح کنیم.

طاهرخانی افزود: اصلی‌ترین مشکل ما در شهر پردیس مربوط به زیرساخت‌ واحدهای مسکن مهر است که عموماً با تأخیر انجام شده و متناسب با پیشرفت ساخت‌وسازها نبوده است.

وی با امیدواری خاصی از حل مشکلات مربوط به تأمین گاز واحدهای مسکن مهر فاز 8 و 11 خبر داد و با بیان این‌که اجرای شبکه‌های فرعی گاز نیز به پیمانکاران ابلاغ شده و چشم‌انداز گازرسانی به واحدهای مسکن مهر پردیس کاملاً روشن است، تصریح کرد: ایجاد پست برق ثابت هم زمان‌بر است و هم هزینه بالایی دارد، از این رو یک پست برق شهریار آزاد شده که بیس این کار نیز توسط همکاران ما در حال اجراست. برای برق‌رسانی به پروژه‌های مسکن مهر اجرای یک خط انتقال محدود به پیمانکاران ابلاغ شده است.

این در حالی بود که معاون وزیر راه و شهرسازی دومین روز از مردادماه در بازدید از روند ساخت واحدهای مسکن مهر پردیس از افتتاح 5هزار واحد مسکن مهر این شهر همزمان با هفته دولت خبر داد.

نریمان با اشاره به پیشرفت فیزیکی 70درصدی مسکن مهر پردیس، گفت: 85هزار واحد مسکن مهر در پردیس درحال ساخت است که این واحدها بالای 70درصد پیشرفت فیزیکی دارند که در این میان پروژه کوزو با 35هزار واحد مسکن مهر، پیشرفت فیزیکی 75درصدی را داراست.

وی با اشاره به اهتمام ویژه وزارت راه و شهرسازی و دستگاه‌های خدمات رسان برای تکمیل پروژه‌های مسکن مهر پردیس، افزود: مهمترین کار ما در حال حاضر فراهم کردن خدمات زیربنایی و روبنایی برای شهر جدید پردیس است که این مهم با همکاری دولت و دستگاه‌های خدمات رسان محقق خواهد شد.

از کاهش 6هزار واحدی تعداد پروژه‌های افتتاح شده مسکن مهر در هفته دولت که بگذریم، خبر می‌رسد امکان تحویل واحدهای مهر بر اساس اعلام مدیران شرکت عمران شهرهای جدید (11 یا 5هزار واحد) در موعد وعده داده شده وجود ندارد. ماجرا از این قرار است که علی‌رغم وعده‌های داده شده در خصوص افتتاح واحدهای مسکن مهر، به‌دلیل فراهم نبودن خدمات زیربنایی و روبنایی برنامه افتتاح و تحویل این واحدها تا اطلاع ثانوی امکان پذیر نخواهد بود.

موضوع جالب توجه در این رابطه پیامکی است که بانک مسکن  برای متقاضیان ارسال و به آنها اعلام کرده که با توجه به در شرف تحویل بودن واحدها نسبت به دریافت دفترچه اقساط اقدام کنند، حال آن‌که خدمات زیربنایی مانند آب، برق، گاز و فاضلاب اکثر واحدهای مسکن مهر شهر پردیس آماده نشده و دلیل دعوت از متقاضیان برای دریافت دفترچه اقساط نامشخص است.
منبع: تسنیم
برچسب ها: مسکن مهر ، پردیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: