مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران خبر داد
کد خبر: ۱۵۲۹۶۹
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳
0
پول‌نیوز- رییس جمهور قانون معافیت مالیاتی آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد کشور را به وزارت امور اقتصادی و دارایی ابلاغ کرد.

حمیدرضا خانپور - مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران - با اعلام پیگیری های مستمر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و کانون آموزشگاه های آزاد در به نتیجه رسیدن این قانون، اظهار کرد: این قانون در راستای حمایت و توسعه بخش خصوصی با توجه به ظرفیت های بالای این بخش در ایجاد اشتغال پایدار تصویب و ابلاغ شد.

وی با اشاره به حمایت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از موسسات کارآموزی آزاد به عنوان بنگاههای کارآفرینی، افزود: قوانین و مقررات مالی و مالیاتی باید به گونه ای تدوین می شد که انگیزه لازم جهت فعالیت های کارآفرینی و توسعه به وجود آید.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران ایجاد زیرساختهای لازم در خصوص تسهیل ورود بخش خصوصی به عرصه اشتغال زایی در کشور را خواستار شد و بیان کرد: در دولت تدبیر و امید در سال جاری با طرح معافیت مالیاتی و افزایش تعاملات و فعالان بخش خصوصی با آموزش مهارت و کاربلدی به جوانان این مرز و بوم در توسعه و آبادانی کشورمان گام های اساسی و جدی برداشته شده است.

خانپور سرمایه گذاری در راستای توانمندسازی نیروی انسانی، ایجاد زمینه های اشتغال و رونق اقتصادی را بزرگترین سود بخش خصوصی به جوانان کشور عنوان کرد و افزود: بخش خصوصی با فعالیت و سرمایه گذاری در ارائه آموزش های فنی و مهارتی به جوانان علاوه بر سود مادی از فرار مغزها و نخبگان جلوگیری کرده و موجب فعال شدن و رونق چرخه تولید و اقتصاد کشورمان خواهد شد.

قانون معافیت مالیاتی موسسات کارآموزی آزاد اسفند ماه 1392 در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مطرح شد و با رأی قاطع و اکثریتی نمایندگان خانه ملت در خصوص اجرای اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مورد تأیید شورای نگهبان قرار گرفت و در نهایت در مرداد ماه سال 1394 از سوی رییس جمهور به وزارت امور اقتصادی و دارایی ابلاغ شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: