May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۳۰۹۵
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶
0
پول‌نیوز- وقتي درباره ساخت و ساز در دبي صحبت مي کنيم حتما منتظر يک رکورد هستيم چرا که اين روزها آسمان خراش هاي اين شهر يکي پس از ديگري در حال رکورد زدن هستند.

ميدان وان پروژه اي جديد است که به تازگي از آن رونمايي شده است. اين پروژه ساختماني قرار است يک ساختمان تفريحي ، مرکز خريد ، مجموعه هتل و مجتمع مسکوني باشد که نه تنها يک رکورد بلکه قرار است 5 رکورد جهاني را يکجا بشکند. اين رکورد ها شامل بلند ترين برج مسکوني ، بلندترين برج براي تماشاي نماي 360 درجه از شهر (711 متر ) ، بلند ترين رستوران ( 675 متر با فاصله از زمين – در طبقه 161 )، بزرگترين فواره هاي رقصنده ( 420 متر ) و طولاني ترين منطقه اسکي سرپوشيده (1.2 کيلومتر طول و 180 متر ارتفاع ) مي شود. گفته مي شود اين ساختمان مي تواند تا 78300 نفر را در خود جاي دهد.

ساخت اين آسمان خراش ميليارد دلاري تا سال 2020 به اتمام خواهد رسيد. که در آن زمان امارات متحده ميزبان نمايشگاه جهاني World Expo 2020 خواهد بود.

منبع: لست سکند
برچسب ها: دبی ، ساختمان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: