May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۳۷۸۵
۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲
۲
حقیقت اخباری که در شبکه های اجتماعی منتشر می شوند از آنجایی که از منبع مشخص و موثقی ندارند همیشه گنگ و مبهم است.
پول‌نیوز- چندی پیش خبری در خصوص خرید سیسمونی یک میلیاردی توسط مداح معروف بوشهری در فضای مجازی دست به دست چرخید و تأسف همگان را به دنبال داشت و بازهم برخی کاربران زود باور پیش از اطلاع از صحت ماجرا قضاوت کردند و چندی هم با سوء استفاده از این مطلب جامعه مداحان را زیر سؤال بردند.

در تصاویر منتشر شده از این سیسمونی میلیاردی عنوان شده که سر شیشه هایی از طلا و تزئین شده با سنگ های قیمتی در آن استفاده شده است.



با توجه به اینکه این مطلب همچنان در حال انتشار در شبکه های اجتماعی است بر آن شدیم تا اصل ماجرا را از مصطفی گراشی رئیس اصناف بوشهر و مداح معروف بوشهری جویا شویم.

طی تماسی که با ایشان داشتیم و توضیحاتی که شنیدیم وی 3 فرزند و یک نوه دارد که در حال حاضر نوه او 8 سال دارد و از سن سیسمونی دادن گذشته است.

گراشی با دلخوری که از انتشار این خبر کذب داشت گفت: اگر عاقلانه به ماجرا نگاه کنیم بدون در نظر گرفتن اطلاعات خانوادگی که در اختیار شما گذاشتم، یک میلیارد تومان پول معادل بیش از 12 کیلو طلا است و من چگونه می توانم این مقدار طلا را در سیسمونی جای دهم؟

وی در پایان عنوان کرد: اگر قرار بود یک میلیارد تومان به نوه خود اختصاص دهم ترجیح می دادم این مقدار پول را سرمایه زندگی آینده او کنم نه اینکه تمام آن را برای سیسمونی هزینه کنم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
نظرات بینندگان
الناز
Iran, Islamic Republic of
03:44 - 1395/05/25
من خيلي دنبال يه شماره تماس گشتم تا بهتون زنگ بزنم ولي متاسفانه پيدا نكردم، لطف كنيد عكس هاي اتاق دخترم رو از سايتتون بردارين و براش نوشتين سيسموني ميلياردي مداح! خواهشا رسيدگي كنين و عكس ها رو هر چه سريعتر بردارين
پاسخ به الناز
Iran, Islamic Republic of
13:13 - 1395/12/15
الناز خانوم اگر عکس براي اتاق دخترته,خب خودت منتشر و پخشش کردي. پس نبايد با خواهش بخواي که عکسايي که خودت مسىول پخشش در اينترنت و فضاي مجازي هستي رو بردارن, و احتمال دوم که عکس براي شما نيست و اينطوري فقط ميخواي جلب توجه کني,
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: