April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۴۱۲۳
۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲
0
پول‌نیوز- معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از حذف واژه "غیرانتفاعی" از عنوان موسسات آموزش عالی و دانشگاه‌های غیردولتی و غیرانتفاعی خبر داد.

دکتر مجتبی شریعتی نیاسر در گفت‌وگویی در این باره گفت: حذف واژه "غیرانتفاعی" از عنوان دانشگاه‌ها در جلسه شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است.

وی افزود: این قانون از ماه آینده اجرا می شود و پس از اجرای آن همه موسساتی که قبلا تحت عنوان غیردولتی و غیرانتفاعی فعالیت می‌کردند، تنها با عنوان غیردولتی به فعالیت خود ادامه می دهند.

معاون وزیر علوم تاکید کرد: این امر راه را برای ورود سرمایه گذاری بخش خصوصی در توسعه آموزش عالی هموارتر می کند.

دکتر شریعتی در پایان با اشاره به همکاری اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در این مورد، اظهار کرد: بحث حذف واژه غیر انتفاعی مدت زیادی مطرح بود که در نهایت با همکاری اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی نهایی شد، به همین دلیل باید از همکاری و همراهی اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی قدردانی و تشکر کرد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: