May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۵۴۹۲
۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۲
0
غلامرضا نجمی معاون بازرسی و حسابرسی بانک در این نشست با بیان اینکه سرمایه انسانی بیشترین نقش را در سلامت اداری بانک ایفا می کند و گفت: برخورداری از نیروهای متخصص و متعهد عامل اصلی موفقیت بانک در ارتقاء سلامت اداری و مالی می باشد.
اقدامات بانک مهراقتصاد در اجرای بانکداری بدون رباپول‌نیوز- معاون بازرسی و حسابرسی بانک مهر اقتصاد در همایش مدیران و روسای شعب استان سمنان، حضور نیروهای متخصص و متعهد را عامل اصلی موفقیت بانک در ارتقاء سلامت اداری و مالی عنوان کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، غلامرضا نجمی معاون بازرسی و حسابرسی بانک در این نشست با بیان اینکه سرمایه انسانی بیشترین نقش را در سلامت اداری بانک ایفا می کند و گفت: برخورداری از نیروهای متخصص و متعهد عامل اصلی موفقیت بانک در ارتقاء سلامت اداری و مالی می باشد.

نجمی امانت داری و شفاف سازی را یکی از راهبردهای بانک مهر اقتصاد دانست و افزود: این بانک با اتکاء به سرمایه انسانی خود توانست در بخش جذب منابع و نفوذ در بازار پولی و مالی به توفیقات بزرگی دست یابد.

وی اجرای قانون بانکداری بدون ربا و انجام نظارت های شرعی را موجب افزایش بهره وری بانک عنوان کرد و ابراز داشت: بانک مهر اقتصاد برای تحقق این مهم گام های عملی و اساسی برداشته که آموزش احکام فقهی بانکداری بدون ربا، تطبیق تمامی قراردادها با قوانین شرع مقدس، پرداخت مابه التفاوت سود قطعی و علی الحساب و تاسیس اداره بانکداری اسلامی تنها بخشی از این اقدامات هستند.

وی گفت: ضعف آشنایی کارکنان بنگاه های اقتصادی با قانون بانکداری بدون ربا، عدم وجود دغدغه در میان مدیران، نداشتن نظام ارزیابی و توجه نکردن به فرهنگ سازی در حوزه بانکداری اسلامی از جمله عوامل مهم در اجرا نشدن قانون بانکداری بدون ربا به شمار می روند.

در ادامه، حسین زندی مقدم مدیر کل شعب استان سمنان- تولید ملی را موجب رونق اقتصادی عنوان کرد و گفت: روسای شعب باید برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در بخش تولید به دنبال مشتریان مطمئن و معتبر باشند تا بتوانیم اقدامات اساسی در ترویج مصرف کالاهای داخلی و حمایت از اقتصاد مقاومتی صورت دهیم.

زندی مقدم از روسای شعب خواست تا ضمن تقویت بازاریابی و فروش محصولات، ارتباط بیشتری با جامعه برقرار کرده و بازاریابی شبکه ای و مذاکره از طریق مشتریان فعلی را در دستور کار خود قرار دهند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: