کد خبر: ۱۵۵۸۱۱
۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳
0
پول‌نیوز - دو هیات اقتصادی ایران در مذاکراتی با طرف های روس، راه های افزایش همکاری تجاری و سرمایه گذاری متقابل را بررسی می کنند.

هیات اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه به سرپرستی اسدالله عسگر اولادی که روز پنجشنبه وارد مسکو شد، قرار است در جریان سفر دو روزه خود افزون بر بازدید از نمایشگاه جهانی غذا که با حضور شرکت های ایرانی برگزار شده است، در نشست تخصصی روابط بازرگانی دو کشور نیز شرکت کند.

انجام مذاکرات با طرف ها و شرکت های روسی برای ترسیم افق های همکاری های تجاری و بازرگانی نیز در دستور کار هیات اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه قرار دارد.

یک هیات 52 نفره شامل مقامات استانی و تجاری - صنعتی استان های کردستان، مرکزی و چهارمحال بختیاری نیز برای افزایش همکاری ها تجاری و بازرگانی با روسیه در مسکو به سر می برند.

افزایش همکاری های اقتصادی بین استانی، سرمایه گذاری در حوزه کشت و مرغداری و همچنین استفاده از تجربیات دو کشور در زمینه تولید و صادرات مواد غذایی از محورهای مذاکرات این هیات با طرف های روسی است.

برچسب ها: ایران و روسیه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: