کد خبر: ۱۵۵۹۳۳
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶
0
در این مراسم گروه عموهای فیتیله‌ای و گروه‌های هنری استان آذربایجان شرقی به هنرنمایی پرداخته و فضایی شاد، صمیمی و مسرت بخش را برای کودکان و نوجوانان خلق کردند.
برگزاری جشن کانون جوانه‌های بانک ملی در آذربایجان شرقیپول‌نیوز - در پی برگزاری 6 جشن از سری جشن‌های کانون جوانه‌های بانک ملی ایران، هفتمین جشن اعضای فعال این کانون با حضور 1500 نفر از کودکان و نوجوانان عضو این کانون به همراه خانواده‌های آنها در شهر تبریز برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در این مراسم گروه عموهای فیتیله‌ای و گروه‌های هنری استان آذربایجان شرقی به هنرنمایی پرداخته و فضایی شاد، صمیمی و مسرت بخش را برای کودکان و نوجوانان خلق کردند.
 
استان آذربایجان شرقی در میان سایر استانها با تعداد بیش از 65 هزار نفر عضو، بیشترین کاربر فعال را به خود اختصاص داده و از لحاظ آماری موفق‌ترین استان در جذب و عضو‌گیری کودکان و نوجوانان در سایت کانون جوانه های بانک ملی ایران است.

این کانون تاکنون اقدامات متعددی نظیر برگزاری چند جشن استانی در مشهد، شیراز، ارومیه، تهران، شهرکرد و گرگان، برگزاری جشنواره خاطره‌نویسی، حضور در نمایشگاه‌های مرتبط با کودکان و… را جهت فرهنگ‌سازی مفاهیم اقتصادی و بانکی برای کودکان و نوجوانان انجام داده است.

کانون جوانه‌های بانک ملی ایران با هدف آموزش مفاهیم اقتصاد، پول، سرمایه و فرهنگ‌سازی استفاده از خدمات نوین بانکی به کودکان و نوجوانان از سال 1392 راه‌اندازی گردیده و در کنار ترغیب آنها به استفاده از خدمات غیرحضوری بانکی، شرایط بهره‌مندی از تسهیلات خرد جهت برطرف نمودن برخی نیازهای نوجوانان عزیز را فراهم می‌آورد.

 کودکان و نوجوانان برای عضویت در کانون جوانه های بانک ملی ایران و بهره مندی از جوایز متنوع آن می توانند، به نشانی اینترنتی http://kids.bmi.ir مراجعه نمایند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: