May 2024 20 / دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۵۹۴۳
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷
0
مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: در بانکداری تحول گرایانه باید از روش های سنتی عبور کرد و با روش های نوین ابتکار عمل را به دست گرفت.
صدقی: با روش های نوین باید به جلو رفت پول‌نیوز- علی صدقی در نشستی با حوزه پشتیبانی این بانک، با بیان این مطلب افزود: مدیریت کنترل هزینه ها در تمامی زمینه ها باید انجام شود،‌ اما نباید تحت هیچ شرایطی کیفیت خروجی ها پایین باشد. ضمن آنکه بهره گیری از روش های نوین به ویژه در حوزه املاک و مهندسی ساختمان باید به صورت جدی در دستور کار باشد. چرا که این روش ها هم هزینه ها را کنترل خواهد کرد و هم منجر به افزایش کیفیت خواهد شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: در بانکداری تحول گرایانه باید از روش های سنتی عبور کرد و با روش های نوین ابتکار عمل را به دست گرفت.

مدیر عامل در این نشست ضرورت استفاده از روش های نوین در حوزه های تدارکات،‌ مهندسی ساختمان و املاک را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: یکی از روش های ساده کنترل هزینه ها، جلوگیری از انبار اموال اسقاطی و خروج آن به صورت فروش یا اهدا به ارگان های نیازمند است. نگهداری اموال اسقاطی و از رده خارج هزینه هایی از جمله انبارداری و حمل و نقل بر بانک تحمیل می کند.

صدقی زیبایی بصری شعب بانک ها را عاملی مهم و تاثیرگذار در جذب و افزایش رضایت مندی مشتریان دانست و اظهار داشت: مشتری مداری به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از مهم ترین آنها ایجاد فضای آرامش بخش و همراه با احساس امنیت برای مشتریان است. فضای داخلی و خارجی شعب باید به گونه ای باشد که در نگاه نخست امنیت و آرامش به مشتری القا شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: