May 2024 20 / دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۷۱۷۴
۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶
0
پول‌نیوز- مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: زلزله سه و هشت دهم ریشتری که حوالی جویم از توابع شهرستان لارستان در جنوب این استان را لرزاند، هیچگونه خسارت نداشت.

حسن فیاض پور، پنجشنبه در گفت و گویی افزود: به دلیل اجرای طرح های مقاوم سازی در مناطق مختلف استان فارس از جمله لارستان، استحکام بناهای این مناطق مختلف این شهرستان در مقابل حوادث طبیعی از جمله زلزله افزایش یافته است.

وی ادامه داد: درصد مقاوم سازی منازل روستایی در شهرستان های لارستان، لامرد، زرین دشت و گراش نسبت سایر نقاط استان بیشتر است.

به گزارش شبکه لرزه نگاری شیراز وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زمین لرزه ای به شدت سه و هشت دهم درجه ریشتر بامداد پنجشنبه نهم مهرماه 94 حوالی جویم در جنوب استان فارس را لرزاند.

زمان این زمین لرزه ساعت یک و 56 دقیقه و 26 ثانیه بوده و کانون آن نیز در موقعیت 28.08 عرض شمالی و 53.74 طول شرقی و عمق پنج کیلومتر ثبت شده است.

شهرستان لارستان به مرکزیت لار در فاصله 378 کیلومتری جنوب شیراز واقع شده است.
منبع: ایرنا
برچسب ها: زمین لرزه ، زلزله ، فارس ، جویم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: