کد خبر: ۱۵۷۲۹۲
۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸
0
نیروی انتظامی در سازماندهی خود با هوشمندی و درک درست از الزامات دست یابی به سازمانی کارآمد و توانمند، با گذر از مقاطع پرفراز و نشیب شکل‌گیری، انسجام و استحکام، توانسته است خود را به عنوان یک سازمان مقتدر، موفق و ایفاگر نقش تعیین کننده در عرصه امنیت و نظم عمومی معرفی کند،گرچه تا رسیدن به نقطه مطلوب راهی طولانی در پیش داریم.
پول‌نیوز-نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره)، به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:به فضل الهی نیروی انتظامی با برخورداری از نیروی انسانی متدین، ولایتمدار و مردمی و با بهره گیری از دستاوردهای علمی و فنی در راستای تامین نظم و امنیت جامعه ایفای نقش می کند. نیروی انتظامی در سازماندهی خود با هوشمندی و درک درست از الزامات دست یابی به سازمانی کارآمد و توانمند، با گذر از مقاطع پرفراز و نشیب شکل‌گیری، انسجام و استحکام، توانسته است خود را به عنوان یک سازمان مقتدر، موفق و ایفاگر نقش تعیین کننده در عرصه امنیت و نظم عمومی معرفی کند،گرچه تا رسیدن به نقطه مطلوب راهی طولانی در پیش داریم.

این مهم در سایه مردمداری، قانون مداری، روزآمدی و با رویکردی تکلیف مدارانه و نگاهی واقع بینانه به پدیده‌های پیرامونی حاصل شده است. عزت، اقتدار و کارآمدی امروز نیروی انتظامی مرهون برنامه‌ریزی راهبردی و عمل توام با قاطعیت در چارچوب قانون می باشد.

این بیانیه قانون مداری، اقتدار و قاطعیت در مقابله با قانون ستیزان و اخلالگران در همه عرصه های نظم اجتماعی را رسالت خطیر و دائمی جان برکفان نیروی انتظامی توصیف و افزوده است: تردیدی نیست نیروی انتظامی به عنوان یکی از نهادهای کارآمد مقابله با نا امنی و بی نظمی، آمادگی همه جانبه خود را مایه اطمینان، آرامش، اعتماد مردم و موجب هراس و وحشت مجرمان ، خلافکاران و متجاوزان به حقوق آحاد جامعه قرار داده است .

در ادامه این بیانیه با تاکید بر اینکه امروز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در خدمتگزاری، پاسخگویی، ایجاد انضباط و امنیت اجتماعی، اخلاقی و امنیت فراگیر در این سرزمین مقدس از هیچ تلاشی فروگزار نخواهد کرد، آمده است : برنامه‌ریزی و بهره‌مندی متناسب از توان و ظرفیت‌های موجود کشور در راستای برقراری و ارتقای نظم و امنیت عمومی در سطح کشور از طریق اجرای طرح‌های گسترده و مناسب با رویکرد پیشگیرانه از اولویت های همیشگی نیروی انتظامی است.

در شرایطی که پروژه اهریمنی استکبار جهانی از طریق ترویج بی بند و باری و هجمه به بنیان‌های فکری و اخلاقی جامعه اسلامی با طراحی و هدایت اتاق‌های فکر نظام سلطه توسط برخی از عناصر و پیاده‌نظام فرهنگی غرب در داخل کشور دنبال می‌شود، حضور هوشمندانه و توام با بصیرت و صلابت نیروی انتظامی و بکارگیری عزم و مدیریت جدی و جهادی با اجرای قانونمند طرح‌های امنیت اجتماعی و سالم‌سازی محیط و حجاب و عفاف، با بهره گیری از قابلیت های فرهنگی و اجتماعی و همکاری های اقشار مردمی و نهادهای مرتبط نقطه عطفی در کارنامه نیروی انتظامی خواهد بود.

در این بیانیه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تجلیل از جانبازان و ایثارگران نیروی انتظامی در دوران 8 سال دفاع مقدس و عرصه نظم و امنیت آمده است: ارتقای مهارت و استانداردهای حرفه‌ای پلیس با بهره‌گیری از دانش و فن‌آوری‌های پیشرفته و به روز و بکارگیری نسلی فهیم، با بصیرت از برنامه های متداول و همیشگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی خواهد بود . در پایان با تبریک هفته نیروی انتظامی به فرماندهان و آحاد کارکنان مومن و متعهد بر ضرورت حرکت نیروی انتظامی در راستای چشم انداز تعیین شده و تحقق منویات و انتظارات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) و فرماندهی معزز کل قوا تاکید شده است.
منبع: ایسنا
برچسب ها: بیانیه ، ناجا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: