سر خط خبر ها
کد خبر: ۱۵۷۶۹۸
۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵
0
علیرضا رحیمی مدیر گردشگری مناطق آزاد کشور گفت: در نشست هم اندیشی معاونان گردشگری مناطق آزاد کشور که چند روز پیش در جزیره قشم برگزار شد، درباره ۵ محور اصلی موضوعات مربوط به گردشگری در مناطق آزاد بررسی شد.
برگزاری نشست معاونان گردشگری مناطق آزاد کشورپول‌نیوز- نشست معاونان گردشگری مناطق آزاد کشور برگزار و محورهایی از جمله ارتقا کیفیت خدمات، تشکیل شورای هماهنگی و میزان پیشرفت فعالیت‌های گردشگری بررسی شد.

به گزارش گروه گردشگری پول‌نیوز، علیرضا رحیمی مدیر گردشگری مناطق آزاد کشور گفت: در نشست هم اندیشی معاونان گردشگری مناطق آزاد کشور که چند روز پیش در جزیره قشم برگزار شد، درباره ۵ محور اصلی موضوعات مربوط به گردشگری در مناطق آزاد بررسی شد.

رحیمی ادامه داد: یکی از محورهای مورد بحث در این نشست تشکیل ساختار و نحوه برگزاری و موضوعات شورای هماهنگی گردشگری بود. از آنجا که شورای هماهنگی گردشگری در مناطق آزاد در حال تشکیل است، درباره فعالیت های این شورا با معاونان گردشگری صحبت شد.

وی افزود: نحوه ارتقای کیفیت خدمات در حوزه گردشگری مناطق آزاد کشور نیز از جمله محورهای دیگری بود که به موضوع جگونگی ارتقای کیفیت خدمات می پرداخت و اینکه چطور مراکز گردشگری، حمل و نقل، واحدهای اقامتی و پذیرایی بتوانند میزبان بهترین برای گردشگران باشند.

اجرایی کردن برنامه های عملیاتی در سال ۹۴ از جمله توسعه منابع و جاذبه ها، دسترسی ها سرمایه گذاری در مناطق محور دیگر صحبت های معاونان گردشگری بود. مشارکت جوامع محلی و اینکه چطور از جامعه محلی برای میزبانی از گردشگران استفاده کرد و چطور آموزش ببینند و چه گواهی نامه ای دریافت کنند نیز مورد بررسی قرار گرفت.

رحیمی گفت: بررسی میزان پیشرفت فعالیت های گردشگری در نیمه اول سال ۹۴ نیز محور دیگر مورد بحث بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: