کد خبر: ۱۵۷۹۰۸
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱
0
سر ریچارد دالتون پس از دیدار با مدیر عامل بانک صنعت و معدن گفت: پس از سفر اخیر وزیر امور خارجه انگلیس به ایران و همچنین بازگشایی سفارت ما در تهران فرصت خوبی برای بررسی زمینه های همکاری و همچنین ارزیابی روش های توسعه مناسبات تجاری و اقتصادی فراهم شده است.
علاقه شرکتهای انگلیسی برای توسعه همکاری با ایرانپول‌نیوز- رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و انگلیس گفت: شرکتهای انگلیسی علاقه زیادی برای توسعه همکاری های بلند مدت و همچنین انتقال فناوری های نوین به ایران در دوره پساتحریم دارند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، سر ریچارد دالتون پس از دیدار با مدیر عامل بانک صنعت و معدن گفت: پس از سفر اخیر وزیر امور خارجه انگلیس به ایران و همچنین بازگشایی سفارت ما در تهران فرصت خوبی برای بررسی زمینه های همکاری و همچنین ارزیابی روش های توسعه مناسبات تجاری و اقتصادی فراهم شده است.

وی افزود: در این مذاکرات همچنین زمینه های مورد علاقه طرف های ایرانی برای سرمایه گذاری بررسی شد و در حوزه خودروسازی هم میتوانیم همکاریها را افزایش دهیم.

ریچارد دالتون با بیان اینکه ایران برای رسیدن به جایگاه واقعی خود درمیان کشورهای در حال توسعه تلاش می کند و آقای روحانی هم به توسعه اقتصادی اهمیت می دهد، گفت: انگلیس می تواند در زمینه های مختلف از جمله صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و تامین فناوریهای نوین به ایران کمک کند.

رئیس اتاق مشترک ایران و انگلیس گفت: در مذاکرات امروز درباره موارد همکاری و علایق دو طرف بحث کردیم و امیدواریم زمینه های همکاریهای بلند مدت تجاری و اقتصادی پایدار میان دو کشور فراهم شود.

گفتني است ريچارد دالتون به همراه هیاتي شامل 15 مدیر ارشد و کارشناس در بخش‌های انرژی، حقوق، مهندسی و سایر بخش‌ها که به دنبال فرصت حضور در بازار ایران هستند به كشورمان سفر كرده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: