کد خبر: ۱۵۸۷۱۳
۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۶
0
دکتر شفیع‌زاده مدیرعامل بانک دی در این مراسم اظهار کرد: بانک‌ها نقش پررنگی در اقتصاد ایران داشته و همواره بار زیادی از جریان اقتصادی کشور را به دوش می‌کشند.
امضای تفاهمنامه بین بانک دی و ایرناپول‌نیوز- بانک دی و سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی به منظور تقویت همکاری‌های اطلاع رسانی در ابعاد مختلف تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، این تفاهم نامه از سوی احمد شفیع‌زاده مدیرعامل بانک دی و محمد خدادی مدیرعامل ایرنا در محل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی به امضا رسید.

دکتر شفیع‌زاده مدیرعامل بانک دی در این مراسم اظهار کرد: بانک‌ها نقش پررنگی در اقتصاد ایران داشته و همواره بار زیادی از جریان اقتصادی کشور را به دوش می‌کشند.

وی با اشاره به اینکه در دوران تحریم و شرایط سخت اقتصادی این سیستم بانکی بود که توانست با وجود همه محدودیت‌ها در حرکت چرخ اقتصاد کشور موثر باشد، افزود: متاسفانه گرایش به انتشار اخبار منفی از نظام بانکی بیش از واقعیت‌های موجود است. شفیع‌زاده یکی از دلایل انتشار اندک اخبار توسعه‌ای از نقش بانک‌ها را خود بانک‌ها دانست و افزود: در عصر ارتباطات و اطلاعات سازمان‌هایی می‌توانند موفق باشند که به درستی و واقعی و به دور از تبلیغات از عملکرد خود گزارش تهیه کنند. ما هم امیدواریم با روابط حسنه‌ای که بین بانک‌ها و رسانه‌ها وجود دارد نقش‌آفرینی‌ها به درستی تبیین و منتشر شود.

مدیرعامل بانک دی در ادامه از برنامه‌های این بانک برای حضور پررنگ تر در اقتصاد کشور خبر داد و گفت: بانک دی با تجهیز زیرساخت‌های خود در پی نقش‌آفرینی بیشتری در افتصاد کشور است به همین منظور حمایت از تولیدات صادرات محور و کمک مالی به صنایع و متخصصان را در برنامه کاری خود دیده است.

امضای تفاهمنامه بین بانک دی و ایرنا

شفیع‌زاده با بیان اینکه مدیران بانک با توجه به موضوع برجام و شرایط پساتحریم مذاکراتی با بانک‌های خارجی و برخی از سرمایه‌گذاران انجام داده‌اند، ابراز امیدواری کرد که در این زمینه اطلاع رسانی دقیق و مستمری انجام شود.

در ادامه این نشست محمد خدادی ـ مدیرعامل ایرنا ـ اظهار کرد: اطلاع‌رسانی دقیق و سریع به عنوان یکی از عناصر مهم در مسیر توسعه فعالیت‌های اقتصادی بویژه بانک‌هاست.

وی بسترسازی برای فعالیت بانک‌ها پس از اجرای برجام را ضروری دانست و اظهار کرد: پوشش رویدادهای برون مرزی که ایران در آن سهیم است با بهره گیری از توان ایرنا در خارج از کشور می‌تواند به توسعه توان نظام بانکی کشور کمک کند.

مدیرکل روابط عمومی بانک دی نیز در این باره اظهار کرد: این تفاهم‌نامه در چارچوب همکاری اطلاع رسانی و با تاکید بر شعار همدلی و هم زبانی و تعامل بیشتر با اجزا و ارکان دولت منعقد شده است.

ابراهیم صفرلکی با تشریح جزئیات این تفاهم‌نامه افزود: تشکیل کارگروه مشترک به منظور برگزاری نشست‌های مشترک کارشناسی در راستای تبیین نیازهای طرفین و توسعه همکاری‌های دو جانبه، تشکیل ستادهای خبری مشترک برای پوشش رسانه‌ای مراسم، برنامه‌ها و مناسبت‌های ملی و بین‌المللی و توسعه و تقویت کمی و کیفی اطلاعات در راستای انعکاس فعالیت‌های برتر بانک از زمینه‌های همکاری‌های دو جانبه خواهد بود.

براساس این تفاهم نامه استفاده از ظرفیت های خبری و اطلاع رسانی ایرنا به منظور تنویر افکار عمومی و معرفی فعالیت‌ها، عملکرد و توانمندی‌های بانک به منظور ایجاد تصویر واقعی از بانک، تولید و ارائه بولتن‌های اختصاصی مرتبط با ماموریت بانک، انجام پروژه‌های تحقیقاتی، نظرسنجی با رویکرد آسیب شناسی از روند فعالیت‌های در جریان بانک براساس توافق واحدهای پژوهشی طرفین از جمله تعهدات ایرناست.

همکاری حرفه‌ای نمایندگان بانک با نمایندگی‌های ایرنا در سطح ملی و بین‌المللی برای تبادل انعکاس اطلاعات و فعالیت‌های بانک، ارائه امکانات مورد نیاز و تامین بستر مورد نیاز برای راه‌اندازی شبکه خبرخوان ایرنا در شعب منتخب بانک از تعهدات بانک دی است.

امضای تفاهمنامه بین بانک دی و ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: