کد خبر: ۱۵۸۸۰۴
۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴
0
ایجاد زیرساخت لازم جهت صدور کارت هنر با کاربری چندگانه کارت بانکی شتاب، کارت شناسایی، کارت بیمه، بلیت مترو، اتوبوس و ... برای هنرمندان، نویسندگان و روزنامه­ نگاران عضو صندوق اعتباری هنر توسط بانک آیندهف یکی از موارد این تفاهمنامه است
امضای تفاهمنامه همکاری­ بین بانک آینده و صندوق اعتباری هنرپول‌نیوز- تفاهم ­نامه همکاری­ های مشترک بین بانک آینده و صندوق اعتباری هنر در روز پنج­شنبه مورخ 16/07/1394، منعقد شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، آقای دکتر جلال رسول­اف و آقای دکتر غلامرضا خلیل ارجمندی به منظور گسترش همکاری­ های فی­مابین و در جهت توسعه هنر، این تفاهم را با موضوعاتی نظیر موارد ذیل، در روز پنج­شنبه مورخ 16/07/1394 امضا نمودند.

همکاری مشترک در زمینه های مختلف بانکی، مالی، سرمایه­ گذاری و سایر حوزه ­های مورد توافق دو طرف.

ایجاد زیرساخت لازم جهت صدور کارت هنر با کاربری چندگانه کارت بانکی شتاب، کارت شناسایی، کارت بیمه، بلیت مترو، اتوبوس و ... برای هنرمندان، نویسندگان و روزنامه­ نگاران عضو صندوق اعتباری هنر توسط بانک آینده.

ایجاد شعبه­ های ویژه و اختصاصی بانک آینده با عنوان «شعب هنر» در راستای ارائه خدمات بهینه و کارآمد به هنرمندان، نویسندگان و روزنامه­ نگاران عضو و کارکنان صندوق اعتباری هنر و ارائه کلیه خدمات پولی و مالی به اعضای صندوق.

همکاری و مشارکت صندوق اعتباری هنر در فعالیت­ های بازارافزا و تبلیغاتی بانک آینده، از جمله برگزاری: همایش­ ها، نشست­ ها، جشنواره­ ها و ... .

ارائه مشاوره و خدمات صندوق اعتباری هنر به بانک و شرکت­ های وابسته، در حوزه هنر.

مدیریت منابع صندوق اعتباری هنر (در صورت تمایل) در قالب رویکرد بانکداری اختصاصی (سبدگردانی اختصاصی، تشکیل پورتفوی اختصاصی، انجام انواع معاملات در بازار سرمایه در شرکت­ های بورس، فرابورس، کالا و بورس انرژی ایران، ارائه انواع خدمات معاملات تلفنی و اطلاعات بازار به صورت­ های تلفنی، پیام کوتاه، پست الکترونیکی و سایر ابزارهای مدیریت ثروت) و سایر امور مرتبط توسط بانک آینده.

ارائه انواع خدمات بیمه­ ای به صندوق اعتباری هنر از طریق شرکت­ های بیمه­ ای وابسته به بانک آینده.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: