کد خبر: ۱۵۸۹۰۷
۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷
0
جراح کارت کارتي چند منظوره است که علاوه بر نشان بانک انصار و پرتال جراحان کشور، مشخصات کامل صاحب کارت بر روي آن درج شده است.
جراح کارت، خدمتي متمايز از بانک انصارپول‌نیوز- مراسم رونمايي از جراح کارت  بانک انصار با استقبال شايسته اعضاء و هيئت مديره پرتال جراحان ايران همراه بود.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، اين مراسم در محيطي صميمي و خانوادگي و با حضور جمع کثيري از جراحان شاخص کشور و حمايت ويژه بانک انصار برگزار شد و حاضران با خدمات ويژه بانک انصار براي جامعه جراحان آشنا شدند.

جامعه جراحان يکي از گروه هاي هدف شاخص بانک انصار براي ارائه خدمات ويژه ومتمايز به شمار مي آيد و بر اساس برنامه بازاريابي بانک انصار، ايجاد مزيت هاي رقابتي نسبت به رقبا و بازاريابي هدفمند، همراه با شناخت صحيح مشتري و درک نيازهاي جامعه هدف و ايجاد خدمات متمايز براي گروه هاي مختلف بر اساس نيازهاي واقعي در دستور کار بانک انصار قرار گرفته و با همراهي و همکاري پرتال جراحان ايران، خدمات ومحصولات بانکي ويژه اي براي اين قشر در نظر گرفته شده است.

جراح کارت کارتي چند منظوره است که علاوه بر نشان بانک انصار وپرتال جراحان کشور، مشخصات کامل صاحب کارت بر روي آن درج شده است.

اين کارت حساب کوتاه مدت با مزاياي ويژه اي را پشتيباني مي کند و قابل استفاده در کليه درگاه هاي الکترونيک است.

با توجه به قابليت خاص ومتمايز اين کارت و بهره مندي از تکنولوژي RfId، جراحان محترم دارنده کارت، امکان بهره مندي از تخفيفات متمايز وقابل توجه اين کارت را در کليه پذيرنده هاي بانک از طريق عضويت در باشگاه مشتريان بانک انصار داشته و همچنين امکان بهره مندي از خدمات و تخفيفات ويژه از طريق مبادي طرف قرارداد پرتال جراحان ايران از قبيل؛ نمايندگي هاي خودرو و پروژه هاي ويژه اداري، تجاري و مسکوني را دارا خواهند بود.

در اين مراسم با حضور اعضاي هيئت مديره پرتال جراحان کشور و مدير کل بازار يابي و تبليغات بانک انصار، از جراحان برگزيده با اهداي لوح تقدير و تنديس قدر داني شد.

همچنين مراسم رونمايي نمادين جراح کارت با حضور اعضاي هيئت مديره، نمايندگان بانک انصار وپزشکان برگزيده برگزار و نماد حجمي جراح کارت توسط اين عزيزان امضاء شد.

اجراي بر نامه موسيقي به خوانندگي علي لهراسبي از بخش هاي ويژه اين مراسم بود و با استقبال زياد حضار و شرکت کنندگان همراه بود.

در حاشيه اين مراسم باجه خدمات آنلاين بانک انصار فعال بوده ودر حين برگزاري مراسم، ضمن انجام مشاوره خدمات بانکي به جراحان محترم، نسبت به افتتاح حساب و صدور جراح کارت براي متقاضيان اقدام، که اين امر با استقبال خوب جراحان همراه بود و موجبات رضايتمندي اين بزرگواران را فراهم کرد.

همچنين جراحان گرامي و خانواده هاي آنان در حاشيه اين مراسم خدمات بانکي قابل ارائه از سوي بانک انصار و خدمات مشاوره سرمايه گذاري و اقتصادي از سوي شرکت هاي زير مجموعه بانک به استحضار حضار رسيد که با استقبال خاصي مواجه گرديد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: