May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۸۹۱۰
۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴
0
مشاور وزیر بهداشت با اشاره به برنامه خندوانه و ساختار متفاوت آن گفت: این برنامه مخاطبان زیادی را جذب کرده است و جزو برنامه‌های فاخر رسانه ملی محسوب می‌شود و بی‌تردید در ارتقای سلامت روان جامعه موثر خواهد بود.
خندوانه؛ برنامه‌ای در جهت ارتقای سلامت روان جامعهپول‌نیوز- دکتر عباس زارع‌نژاد، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با بیان این که نظر وزارت بهداشت در خصوص این برنامه مثبت است، گفت: خندوانه در طول زمان پخش خود در جذب مخاطب موفق بوده و در نشاط خانواده‌ها نقش خوبی ایفا کرده است.

وی با بیان این که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا کنون موضع‌گیری علیه این برنامه نداشته است، با اشاره به درج برخی اخبار مبنی بر تذکر وزارت بهداشت به این برنامه گفت: تا کنون هیچ نامه رسمی مبنی بر تذکر به صدا و سیما در خصوص این برنامه ارسال نشده است. البته اگر بخشی از وزارتخانه چنین اقدامی کرده باشد، موضع رسمی وزارتخانه نیست.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: آنچه در این برنامه در خصوص سوء تغذیه کودکان اعلام شده مربوط به اختلاف نظر آماری از سوی دو مرجع در کشور است که مسئولیت آن متوجه برنامه خندوانه نیست.

بنابر اعلام وب‌دا، وی با اشاره به ویژگی‌ها و فواید این برنامه در سلامت جامعه گفت: خندوانه تاثیر مثبتی را در ارتقای سطح سلامت روانی جامعه داشته است.

زارع نژاد با اشاره به این که با نشاط بودن جامعه از شاخص‌های مهم سلامت روانی است که این برنامه به آن توجه زیادی دارد، تصریح کرد: وزارت بهداشت همواره قدردان عوامل پرتلاش این برنامه بوده و خواهد بود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: